فرماندار شهرستان مشهد مقدس گفت: مقرر شد تا آخر مردادماه جاری تمامی دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به حد نرمال شش ماهه در سامانه رصد اشتغال، تا ۵۰ درصد اشتغالزایی تحقق پیدا کرده را ثبت کنند و از اول شهریورماه مجددا فرآیند تحت رصد قرار بگیرد.

داوری: ثبت ۵۰ درصد از میزان تحقق اشتغالزایی توسط دستگاه‌های اجرایی تا پایان مرداد

به گزارش قدس خراسان، نشست کارگروه اشتغال شهرستان مشهد با حضور محمدامین بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس، امیر قربان‌پور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری مشهد برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در حاشیه این جلسه با اشاره به دستورکارها اظهار کرد: طی این نشست میزان اشتغالزایی و تولید شغل که توسط هر دستگاه اجرایی صورت گرفته است، در سامانه رصد بررسی و ارزیابی شد.

وی با بیان اینکه گزارش‌ها در این جلسه حاکی از آمار تولید شغل قابل قبول توسط دستگاه‌های اجرایی بود، افزود: مقرر شد تا آخر مردادماه جاری تمامی دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به حد نرمال شش ماهه در سامانه رصد اشتغال، تا ۵۰ درصد اشتغالزایی تحقق پیدا کرده را ثبت کنند و از اول شهریورماه مجددا فرآیند تحت رصد قرار بگیرد.

داوری با اشاره به دومین دستورکار این نشست خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه، میزان پرداختی‌هایی که برای ایجاد اشتغال مطرح بود در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس؛ بخشی از حوزه‌ها خوب عمل کرده بودند و بخشی هم دچار اشکال بود که بنا شد پس از احصای مشکلات در جلسه بعدی با حضور بانک‌ها، موضوع مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.