رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تأکید بر اینکه بالگردهای هلال احمر در ارتفاعات صعب العبور برای اطفای حریق جنگل ها به خوبی وارد کار می‌شوند، گفت: هلال‌احمر؛ پیش‌قراول حضور در تمام حوادث و سوانح کشور است.

بکارگیری تمام امکانات فرهنگی و امدادی کشور برای کاهش تلفات جاده‌ای اربعین

محمد حسن در پنجمین سمپوزیوم بین المللی کاهش و مدیریت حوادث ترافیکی، گفت: پیش قراول حضور در تمام حوادث و بحران‌ها در کشور هلال احمری است و جزو یکی از ارگان‌های برتر در عرصه خدمات رسانی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: هلال احمر به موقع در تمام مخاطرات طبیعی و مخاطرات انسان ساز بحث آمادگی و مقابله را انجام داده است.

نامی خاطرنشان کرد: ۴۶۱ مورد آتش سوزی جنگل از ۲۸ فروردین امسال تاکنون داشته‌ایم ، سازمان امداد و نجات هلال احمر با بالگردهای خود در سریع ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر و اطفاء حریق انجام داده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امسال به دلیل رشد نزولات آسمانی با رویش زیاد گیاهان رو به رو بودیم و به همین دلیل با حریق‌های زیادی در جنگل‌ها و مراتع رو به رو بودیم، ولی با این وجود مدیریت خوبی با کمک سازمان امداد و نجات هلال احمر برای مواجه با حریق جنگل ها داشتیم.

نامی خاطرنشان کرد: بالگردهای هلال احمر در ارتفاعات صعب العبور برای اطفای حریق جنگل ها به خوبی وارد کار می‌شوند.

وی افزود: در هر اقدامی که در جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود از جمله پیاده روی اربعین که کمک به حفظ ارزش های اربعین حسینی است، هلال‌احمر حضور پررنگ و تاثیرگذار دارد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، نامی‌گفت: بایستی تمام امکانات فرهنگی و امدادی کشور را در مراسم اربعین امسال به کار بگیریم تا کمترین میزان تلفات جاده‌ای را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.