پیشنهاد سردبیر

امسال بیش از ۱۵ میلیارد تومان نذورات مردم نیشابور برای خدمت به زائران اربعین حسینی جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری ۱۵ میلیارد تومان نذورات مردم نیشابور برای اربعین

به گزارش قدس خراسان، مسئول ستاد عتبات عالیات نیشابور گفت: اربعین جلوه باشکوهی از عشق و ارادت مردم به ساحت مقدس سیدالشهداست در همین راستا، مردم ولایی و خداجوی نیشابور نیز هر ساله با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در این امر خداپسندانه مشارکت می‌کنند.

اکرامی افزود: شهروندان نیشابوری امسال نیز با اهدای ۱۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در خدمت رسانی بی‌منت و خالصانه به زائران اربعین حسینی سهیم کرده‌اند که این کمک‌ها در موکب‌هایی که توسط خادمان حسینی در مسیر نجف تا کربلا مستقر هستند، پذیرای زائران کوی یارند.

وی با اشاره به اینکه موکب‌های خدمت‌رسانی نیشابور در کربلا و نجف میزبان زائران اربعین است، افزود: موکب عاشقان امام رضا (ع) با ارائه خدمات اسکان و پذیرایی در نجف اشرف، موکب الزهرا با ارائه خدمات تبلیغی فرهنگی در عمود ۵۳، موکب سرداران مقاومت با ارائه خدمات اسکان و پذیرایی در عمود ۵۵، موکب شهید میرآبادی با ارائه خدمات طب سنتی در عمود ۹۶۰، موکب سلسله‌الذهب با ارائه خدمات اسکان و پذیرایی در عمود ۱۰۹۷ مستقر هستند.

اکرامی با بیان اینکه کمک‌های مردم نیشابور از طریق ۱۲۰ دستگاه تریلر، خاور، کامیون و... به کشور عراق ارسال شده است، گفت: در همین راستا بیش از ۵۰۰ خادم در این موکب‌ها به زائران پیاده اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: این موکب‌های خدمت‌رسانی از ۲۴ مرداد تا ۸ شهریور به مدت ۱۵ روز پذیرای زائران اباعبدالله الحسین هستند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.