پیشنهاد سردبیر

استاندار خراسان رضوی روز شنبه با حضور در پایانه مسافربری امام رضا (ع) در جریان نحوه پاسخگویی و وضعیت حمل و نقل مسافران و زائران اربعین حسینی (ع) قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین قرار گرفت

در این بازدید یعقوبعلی نظری، آخرین اقدامات صورت گرفته برای جابه جایی زائران اربعین از خراسان رضوی و همچنین مسافران را مورد بحث و بررسی قرار داد.

همچنین در این بازدید جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گزارشی پیرامون حمل و نقل زائران اربعین حسینی (ع) را به استاندار ارائه کرد.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: از ۱۶ مرداد تاکنون ۲۷ هزار و ۷۴ مسافر از این استان به مرزهای غربی کشور با اتوبوس جابجا شدند.

مجتبی یعقوبی افزود: تاکنون ۸۴۳ ناوگان اتوبوس؛ مسافران و زائران اربعین را از خراسان رضوی به مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی جابجا کردند.

وی با بیان اینکه مرز هدف برای استان خراسان رضوی مرز مهران است، اظهار کرد: از ۱۶ مرداد تاکنون ۲۳ هزار و ۴۵۹ نفر مسافر بوسیله ۷۴۸ ناوگان اتوبوس به مهران اعزام شدند.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تعداد مسافران اعزامی به مرز شلمچه را سه هزار و ۱۸۷ مسافر با تعداد ۸۲ ناوگان اتوبوس اعلام و بیان کرد: در ۱۱ روز گذشته ۲۹۴ مسافر با ۹ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی و ۱۳۴ مسافر با چهار دستگاه ناوگان اتوبوس به مرز چذابه جابجا شدند.

یعقوبی گفت: تعداد مسافران جابجا شده به مرزهای غربی نسبت به پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.