اگر تا همین چند روز پیش مازیار زارع و سعید دقیقی با ردای رهبری شمس آذر و ملوان دل داده و قلوه می‌گرفتند و سیگنال‌های مثبت را برای همدیگر ارسال می‌کردند، با تعویض صندلی‌ها، دهان‌ها باز شده و پرده‌ها کنار رفته است.

مازیار زارع - سعید دقیقی؛ پایان جاده دوطرفه/ آتش بدون دود!

سعید دقیقی که معتقد است ارتش باصلابتی را در بندر ساخته و پرداخته کرده و تحویل مازیار زارع داده ، وقتی به میان خبرنگاران آمد، از بحران در اردوگاه شمس‌آذر سخن به میان آورد و شکوائیه‌ای از همکار انزلی‌چی به خبرنگاران عرضه کرد. « با همه احترامی که برای ایشان قائل هستم، اما مازیار نتوانست فضا و شرایط مناسبی را برای تیم ایجاد کند. این در حالی است که وقتی من در ملوان بودم، تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دادم و یک تیم آماده و شسته رفته را تحویل او دادم!» شاهد حرف‌های سعید بال‌گشایی قوی سفید در شب مردادی، پس از غرق کردن گل گهر در سن سیروس بود. سرکرده یشمی‌ها البته از اتوبان یک‌طرفه میان خود و مدیران ملوان نیز حرف زد و یادآور شد مدیران ارشد این باشگاه به یک پیامک خشک و خالی و یک «حلال کن!» بسنده کرده و حتی از بدرقه من طفره رفتند.

درست در ساعاتی که دقیقی ناگفته‌های خود از آنچه بر وی در کنار تالاب گذشت را بر زبان آورد، ۲۱۳ کیلومتر آن‌سوتر مازیار زارع به ستایش بازیکنان و هواداران پرداخت و تصریح کرد:« باوجوداینکه فرصت بسیار کمی دراختیار داشتیم، نتیجه خوبی گرفتیم. یک سری تفکرات دیگر  در کادر فنی قبلی بوده(!) ولی این پیروزی حاصل تفکرات ما و  تلاش بازیکنان است».

آنچه مبرهن است اینکه دو مربیِ جوان در پس‌زمینه رنگ‌پریده چهره خود، برای دور شدن از ابهام‌ها و ایهام‌ها توپ را به زمین یکدیگر انداخته تا تصویری شکسته از همتایان خویش ارائه دهند.

*امیدمافی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.