رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: همه نابسامانی هایی که در سال‌های گذشته در خصوص ترددهای جاده ای و عبور ومرور از مرز ومسائل امنیتی و خدمات وجود داشت با مدیریت وهمکاری دستگاه‌ ها مرتفع شده است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد؛ رفع نابسامانی‌های سال‌های گذشته در زیارت اربعین

سرلشکر محمد باقری در حاشیه بازدید از قرارگاه اربعین حضرت ابولفضل معاونت فاوا در ستاد فرماندهی انتظامی کشور جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق شد در جمع خدمتگزاران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ستاد فرماندهی کل انتظامی باشم.

وی افزود: علاوه بر گزارش‌ها و نظارت‌های میدانی بازرسان ستاد کل از مجموعه فراجا در ماموریت اربعین، گزارش ها از نظم وبرقراری امنیت این ماموریت توسط قرارگاه‌های مستقر در پایانه‌ها نیز حاکی از براقراری نظم و امنیت حاکم در این مراسم است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: در این جلسه گزارش های دریافتی از تهران تا پایانه‌های مرزی نشان می‌دهد خدمت خالصانه و صادقانه همرزمان ما در فرماندهی انتظامی کشورحاکم است وهمه نابسامانی‌هایی که در سال‌های گذشته در خصوص ترددهای جاده‌ای و عبور ومرور از مرز ومسائل امنیتی و خدمات وجود داشت به حمدالله با مدیریت عزیزان وهمکاری دستگاه‌های گوناگون کشوری مرتفع شده است.

سرلشکر باقری با اشاره به عبور بیش از ۲میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از هموطنان ما از مرزهای کشور به سمت عتبات عالیات اظهار داشت: در این مدت بیش از ۲۰۰ هزار زائر غیر ایرانی نیز از مرزهای کشور خارج شده و به زیارت مشرف شده اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: خوشبختانه میزان ایستایی زائران در مرزها به چند ثانیه اندک کشیده شده و این نشان از آماده بودن زیر ساخت‌ها و برقراری امنیت و خدمات رسانی موکب داران به زائران است.

وی با اشاره به گرمای طاقت فرسایی که امسال در این مراسم حاکم است اضافه کرد: با این وجود کارها به نحو مطلوب در حال انجام است وفرماندهی انتظامی نیز این آمادگی را اعلام کرده که از همه نظرات زوار استقبال کند و زائران در بازگشت از سفر می‌توانند نقطه نظرات خود را اعلام کنند تا مسائل موجود تا سال آینده مرتفع شود.

سرلشکر باقری ادامه داد: مراسم اربعین حسینی در واقع در این حجم چندین میلیونی نمایش قدرت اسلام ودلبستگی مردم ما وبسیاری از کشورهای دیگر به تعالیم اسلامی و ائمه اطهار است واین رزمایش بزرگ توسط یاران حضرت بقیه الله اعظم به نمایش گذاشته می‌شود و به حمدالله فرماندهی انتظامی این توفیق را دارد که به خوبی این ماموریت را انجام می‌دهد و تا کنون مشکلی مشاهده نشده و همه اقدامات به خوبی در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.