رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حوادث ۳ ماهه گذشته باعث می‌شود تا قدر امنیت را بدانیم، اگر امنیت نباشد هیچ اقدامی برای هیچ قشری از جامعه برای انجام مسئولیت‌هایشان میسر نخواهد شد.

سرلشکر باقری: حوادث اخیر کشور باعث می‌شود تا قدر امنیت را بدانیم

به گزارش قدس آنلاین سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، بیان کرد: خداوند به ما توفیق دهد تا در تمام ایام سال فاطمی زندگی کنیم و فاطمی از دنیا برویم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: سلامتی و امنیت دو نعمتی است که شاید تا زمانی که وجود نداشته باشند قدر آن‌ها را ندانیم.

وی افزود: حوادث ۳ ماهه گذشته باعث می‌شود تا قدر امنیت را بدانیم، اگر امنیت نباشد هیچ اقدامی برای هیچ قشری از جامعه برای انجام مسئولیت‌هایشان میسر نخواهد شد.

سرلشکر باقری ادامه داد: این حوادث باعث می‌شود که جایگاه انتظامی و ارزش آن را بیش از گذشته متوجه شویم، ارتش و سپاه و بسیج نیز در برقراری امنیت طی ماه‌های گذشته نقش بسزایی داشتند.

وی افزود: تنوع ماموریتی بی نظیری در فرماندهی انتظامی وجود دارد و اساسی ترین سازمانی که امنیت و ثبات آرامش را در جامعه برعهده دارد، فرماندهی انتظامی است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی پیشانی ارتباط حاکمیت با مردم است در حالی که سایر نیروهای مسلح ما کمتر با مردم مواجهه مستقیم دارد.

سرلشکر باقری گفت: هر چه که زمان می‌گذرد با ارتقای فناوری و پیچیدگی در امور، کار فرماندهی انتظامی حساسیت و پیچیدگی بالاتری پیدا کرده است.

وی افزود: فضای مجازی همراه با فناوری خود جرایمی را با خود آورده است از این رو ماموران انتظامی در این حوزه نیز در حال انجام اقدامات مقابله‌ای با تهدیدها هستند.

منبع: خبرگزاری میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.