مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با محرومیت و جریمه سنگین از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روبرو می شود.

محرومیت و جریمه سنگین برای بازیکن با نماد شیطان/خودزنی سهرابیان!

به گزارش قدس آنلاین، انتشار تصویر از تتوی ران پای آرمین سهرابیان که مصداق بارز ناهنجاری اجتماعی است با ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روبرو شد تا مدافع استقلال تهران برای ادای توضیحات دعوت شود.

واکنش تند کاربران در فضای مجازی نسبت به رونمایی از چنین اتفاقی باعث پرسش خبرنگار مهر از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد، وی در واکنش به این موضوع چهره هک شده روی پوست پای سهرابیان را «شیطانی» توصیف کرد.

تاج عنوان کرد: «این بازیکن کار بسیار بدی انجام داده و وقتی من این تصویر را دیدم تعجب کردم. مگر می‌شود در کشور اسلامی چنین اتفاقی رخ دهد. شکل روی پای این بازیکن مثل شیطان بود. اگر بخواهد در فوتبال ما این مسائل باشد قابل پذیرش نیست. کمیته اخلاق او را احضار کرده و به طور قطع رأی هم صادر خواهد کرد. البته باید این بازیکن را صدا بزنند که ببینیم خودش می‌داند چه کرده است. باید بیاید توضیح بدهد که چرا این کار را کرده و انگیزه اش چه بوده است.»

از قرار معلوم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تصمیم به اتخاذ جریمه‌ای سنگین به همراه محرومیت قطعی این بازیکن دارد تا رفتار او در زمینه انتشار چنین تصاویری الگوی اجتماعی پیدا نکند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.