معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش از برگزاری آزمون‌های کاردانی به کارشناسی، فنی و حرفه‌ای و انتخاب سردفتران و مشاوران رسمی در روز جمعه دوم شهریور خبر داد.

امروز بیش از ۱۰۰ هزار داوطلب در چهار آزمون رقابت می کنند

علی صدر از برگزاری آزمون‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه ملی مهارت) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۳ در روز جمعه دوم شهریور خبر داد.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: کارت و برگ راهنمای شرکت در این آزمون‌ها از روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

وی ادامه داد: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ تعداد ۷ هزار و ۳۱۹ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۴ درصد مرد و ۳۶ درصد زن هستند و این آزمون صبح روز جمعه ۲ شهریور در ۸۰ حوزه امتحانی دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی و ۱۱۷ حوزه فرعی در ۷۷ شهرستان برگزار می‌شود.

صدر درباره آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه ملی مهارت) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ نیز گفت: در این آزمون تعداد ۶۳ هزار و ۳۱۷ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۵۷ درصد مرد و ۴۳ درصد زن هستند و این آزمون در ۸۳ حوزه امتحانی دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی و ۱۶۶ حوزه فرعی در ۷۷ شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۳ تعداد ۳۲ هزار و ۱۳۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۵۹ درصد زن و ۴۱ درصد مرد هستند و این آزمون در ۳۷ حوزه امتحانی دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی و ۷۷ حوزه فرعی در ۳۱ شهرستان برگزار می‌شود.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: در این آزمون تعداد ۵ هزار و ۴۸۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۹ درصد مرد و ۳۱ درصد زن هستند و این آزمون در ۳۴ حوزه امتحانی دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی و ۵۵ حوزه فرعی در ۳۱ شهرستان برگزار می‌شود.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان به داوطلبان ثبت‌نام کننده توصیه کرد برای کسب اطلاعات دقیق و کامل درباره این آزمون‌ها، اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.