در حالی که فصل جدید رقابت های بوندس‌لیگای آلمان دیشب با دیدار بایرلورکوزن مدافع عنوان قهرمانی در زمین مونشن گلادباخ آغاز شد، لیگ‌های انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه شاهد برگزاری دومین هفته خود خواهند بود.

برنامه امروز مسابقات فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی

به گزارش قدس آنلاین،در لیگ برتر انگلیس، جایی که هفته گذشته همه مدعیان به جز تاتنهام مقابل حریفان خود پیروز شدند، امروز در اولین مسابقه هفته دوم و از ساعت ۱۵، منچستریونایتد در زمین برایتون یک دیدار سخت را در پیش رو خواهد داشت. ساعت ۱۷:۳۰ منچسترسیتی میزبان تیم تازه صعود کرده ایپسویچ است و تاتنهام هم بدون دومینیک سولانکه مصدوم از اورتون پذیرایی می کند. از ساعت ۲۰ هم در مهم‌ترین بازی این هفته، استون ویلا بعد از کسب رتبه چهارم فصل پیش در ویلا پارک میزبان آرسنال خواهد بود.

اما در لالیگای اسپانیا که دیشب شاهد برگزاری دو بازی بود، امروز از ساعت ۲۰:۳۰ بارسلونا و اتلتیک بیلبائو یک دیدار جذاب را برگزار خواهند کرد. تقابل امشب نیکو ویلیامز با آبی و اناری‌ها که صحبت‌ها مبنی بر پیوستنش به بارسا در تمام مدت تابستان داغ بود اما در نهایت تصمیم گرفت در باشگاه خود بماند جالب توجه خواهد بود. اگر برای شما در مورد بازی رئال مادرید سؤالی پیش آمده باید گفت سپیدپوشان دیدار خود را روز یکشنبه برگزار می کنند.

در سری آ ایتالیا هم امروز دو نماینده بزرگ شهر میلان به میدان می روند. از ساعت ۲۰ آث میلان میهمان پارما خواهد بود و در ۲۲:۱۵، مدافع عنوان قهرمانی یعنی اینتر با مهدی طارمی در سن سیرو از لچه میزبانی می‌کند.

در بوندس‌لیگا هواداران بایرن مونیخ باید تا فردا برای اولین بازی تیم محبوبشان صبر کنند اما امروز اشتوتگارت، نایب قهرمان فصل پیش در زمین فرایبورک به میدان می رود و از ساعت ۲۰ هم بروسیا دورتموند در وست فالن میزبان آینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

در نهایت در لیگ ۱ فرانسه جایی که پاری سن ژرمن دیشب بازی خود را مقابل مون پلیه برگزار کرد، امروز بازی لیون و موناکو از ساعت ۱۸:۳۰ می‌تواند ارزش تماشا را داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.