پس از تساوی استقلال مقابل ملوان بسیاری ازبازیکنان این تیم تلاش کردند با انتشار استوری‌های روحیه بخش به نوعی به تیم خود روحیه دهند و اوضاع را بهبود بخشند.

امیدوار به سبک کاکوتا / استقلال مدعی اول قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین،رامین رضاییان با جملاتی خاص به استقبال بازی‌های آتی رفته و براین باور است باشگاهش به زودی درلیگ برتر جشن قهرمانی خواهد گرفت. اما شنیدن صحبت‌های گائل کاکوتا که به تازگی به تیم ملی کنگو نیز دعوت شده، جالب توجه است. او نیز براین باور است استقلال به‌زودی اوج خواهد گرفت  وفاصله امتیازی‌اش را افزایش خواهد داد.

کاکوتا که درجریان بازی با ملوان دردقیقه ۶۸به جای کوشکی در نوک پیکان هجومی تیمش قرار گرفت، گفت:« استقلال تیم بزرگی است و مدعی قهرمانی خواهد بود. ما ۲ امتیاز حساس را مقابل ملوان از دست دادیم اما حتماً تیم ما دوباره اوج خواهد گرفت. در استقلال یک فضای کاملاً حرفه‌ای وجود دارد و بازیکنان با یکدیگر ارتباط بسیار خوبی دارند و به دنبال کسب موفقیت هستند. مطمئنم استقلال امتیازات کم عقب افتاده را جبران خواهد کرد. ما مدعی اول قهرمانی هستیم و من این روحیه را در میان اعضای کادر فنی و هم تیمی‌های خودم به خوبی حس می‌کنم».

کاکوتا از انتخاب استقلال هم راضی و خوشحال به نظر می‌رسد:« استقلال را به این دلیل انتخاب کردم که تیم بزرگی است و درآسیا ریشه دارد. من به باشگاه مهمی آمدم و به دنبال کسب موفقیت هستیم».

وی درحالی نسبت به قهرمانی تیمش ابراز امیدواری کرده که به گمان بسیاری از کارشناسان استقلالی باید زمان بیشتری در ترکیب تیمش قرار بگیرد. سرمربی استقلال اما به دلایلی هنوز به کاکوتا اعتماد نکرده اما پیش بینی می‌شود این بازیکن که سابقه بسیاری در فوتبال اروپا دارد سرانجام در بازی با استقلال خوزستان در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد و استقلال را به سمت موفقیت در لیگ برتر سوق دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.