موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
کد خبر: 1009408

وزارت امور خارجه قطر در بیانیه‌ای در واکنش به جنایات ادامه دار ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری بر ضرورت محاکمه و مجازات این رژیم تاکید کرد.

قطر خواستار مجازات رژیم اسرائیل شد

در بیانیه وزارت امور خارجه قطر آمده است: ما تجاوزات مستمر اسرائیل به جنین در کرانه باختری را به شدت محکوم می‌کنیم.

این وزارتخانه در ادامه آورده است: رژیم اشغالگر اسرائیل باید پاسخگوی جنایات وحشیانه خود در سرزمین‌های اشغالی باشد و مجازات شود.

وزارت امور خارجه قطر در ادامه بیانیه خود تاکید کرده است: ما خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای حمایت از ملت فلسطین توقف جنایات رژیم اشغالگر هستیم.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز برای چندمین روز متوالی به مناطق مختلف کرانه باختری و به ویژه شهر و اردوگاه «جنین» یورش برد و اقدام به ویرانی و تخریب و کشتار فلسطینی‌ها کرد.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، طی حملات روزهای گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین طی این مدت، اقدام به بازداشت ده‌ها فلسطینی و همچنین تخریب زیرساخت‌ها و خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری کرده است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی، ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات خود به مناطق مختلف کرانه باختری را تشدید کرده و در مقابل، مبارزان و جوانان فلسطینی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.