موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

سخنگوی وزارت امور خارجه امشب با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و با بیان اینکه حدود ۸ دهه پس از دادگاه نورنبرگ، تاریخ دوباره شاهد ظهور یک هیتلر دیگر است، گفت: جامعه بشری خواستار محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی است.

تاریخ دوباره شاهد ظهور یک هیتلر دیگر است

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (یکشنبه) ۱۱ شهریور با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که بیش از ۱۱ ماه است همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: حدود هشت دهه پس از دادگاه نورنبرگ، تاریخ دوباره شاهد ظهور یک هیتلر دیگر است؛ جنایتکاری که نسل‌کشی و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی را در سایه بی عملی جامعه جهانی با شدت و قساوت ادامه می‌دهد.

براساس اعلام وزارت بهداشت غزه از ابتدای جنگ غزه تاکنون ۴۰ هزار و ۷۳۸ نفر شهید (اکثریت آنها زنان و کودکان هستند) و ۹۴ هزار و ۱۵۴ نفر هم مجروج شده‌اند.

ناصر کنعانی با انتشار فیلمی در شبکه اجتماعی ایکس یادآور شد: مدعیان دفاع از حقوق بشر اگر برای بشریت و جان انسان‌ها ارزشی قائل هستند، اکنون وقت اقدام است و فردا دیر است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: جامعه بشری بیش از هر زمانی، تشنه‌ انسانیت و عدالت و خواستار محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی است.

 از ابتدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که در واکنش به عملیات طوفان الاقصی صورت گرفت، حدود ۹۰ درصد ساکنان غزه آواره شده‌اند. در پی این حملات که همچنان نیز ادامه دارد زیرساخت‌های غزه از جمله بیمارستاها، مدارس و ... کاملا تخریب شده‌اند.

ناصر کنعانی دیروز (شنبه) دهم شهریور ماه در واکنش به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی هم گفت: رژیم صهیونیستی در سایه حمایت بی چون و چرای دولت آمریکا، به گمان خام خویش در پی ایجاد بازدارندگی و پایان مقاومت در تمام جغرافیای فلسطین است، اما بی‌گمان این رژیم با این حجم از جنایاتی که در حق ملت مظلوم فلسطین بویژه در ۱۱ ماه اخیر مرتکب شده، بذر طوفان‌های بسیاری را در سرزمین فلسطین کاشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.