موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

رئیس هیأت شرعی حزب الله لبنان بر ضرورت مقابله با رژیم صهیونیستی و بازدارندگی در برابر آن با زبان زور تاکید کرد.

رئیس هیأت شرعی حزب‌الله: فقط با زبان زور باید در مقابل رژیم صهیونیستی بازدارندگی ایجاد کرد

«محمد یزبک» گفت: به پیروزی بر اشغالگران یقین داریم.

وی افزود: اگر با دشمن صهیونیست مقابله نشود، روزی فرار می رسد که همه به ویژه کسانی که در عالم دیگر سیر می کنند، درک خواهند کرد که این دشمن تفاوتی میان هیچکسی قائل نیست و تنها راه مهار دشمن زور و قدرت است.

این مقام حزب الله تاکید کرد: مقاومت بر اساس ارزش های ما و برای مقابله با دشمن شکل گرفت و ناپدید شدن امام موسی صدر و همراهانش تاوان موضع گیری های وی علیه پروژه صهیونیستی-آمریکایی بود.

بامداد یکشنبه چهارم شهریورماه ۱۴۰۳ مصادف با اربعین حسینی، یگان‌های موشکی- پهپادی حزب الله لبنان در مرحله نخست پاسخ به ترور شهید «فواد شکر» از فرماندهان ارشد حزب الله، اهداف نظامی- امنیتی را در شمال و مرکز سرزمین‌های اشغالی به وسیله بیش از ۳۰۰ موشک کاتیوشا و ده‌ها پهپاد هدف قرار دادند.

به گفته کارشناسان امور نظامی، چنین عملیات گسترده‌ای از سوی حزب الله از زمان جنگ ۳۳ روزه تاکنون بی‌سابقه بوده است. در جریان این عملیات، علاوه بر پادگان‌ها و مقرهای نظامی رژیم صهیونیستی، پایگاه‌های وابسته به موساد، شین‌بت و واحد ۸۲۰۰ این رژیم نیز مورد حمله قرار گرفتند. علاوه بر این، در جریان این عملیات یک ناوچه وابسته به نیروی دریایی اسرائیل هدف قرار گرفت که موجب کشته و زخمی شدن ۶ صهیونیست شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.