پیشنهاد سردبیر

همزمان با تمدید مهلت انتخاب رشته کنکوری‌ها، دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته با آزمون و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۳ تمدید شد.

دفترچه انتخاب رشته‌های با آزمون و بدون آزمون کنکور اصلاح شد

سازمان ملی سنجش اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته برای رشته‌های با آزمون و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱، ضمن اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید مربوط به دفترچه‌های راهنمای فوق (ذیل این اطلاعیه)، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۶/۱۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند و یا مایل به ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود هستند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش آن اقدام کنند. لذا داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای مذکور و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۰، نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌محل‌های انتخابی اقدام کنند.

متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۳ نیز می‌توانند با توجه به اصلاحات مندرج در همین اطلاعیه برای دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی، تا پایان روز سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته و یا مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.