آخرین تحولات لبنان

مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی حقوق کودک وزارت دادگستری در نشست هماهنگی دستگاه‌ها برای برگزاری هفته ملی کودک از تغییر قوانین و مقررات حوزه کودک و نوجوان خبر داد.

هفته ملی کودک، بهانه‌ای برای هم‌افزایی کانون پرورش کودک و سازمان تعلیم و تربیت کودک

محمود علیگو  در این باره گفت: هفته ملی کودک علت مهمی بود که کانون پرورش فکری و سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را به صورت هم‌افزار پای کار آورد، ماحصل این همکاری تدوین شیوه‌نامه‌ برگزاری هفته ملی کودک می‌باشد، شعار خوبی هم برای این هفته تعیین شده انتخاب شده است.

علیگو افزود: برای هفته ملی کودک سه محصول آماده رونمایی داریم، نخست، تغییر قوانین و مقررات حوزه کودکان و نوجوانان است که کار ارزنده‌ای است. در فرایند حمایت‌های اجتماعی از کودکان و نوجوانان یکی از چالش‌هایی که همیشه وجود داشته نحوه مواجه با کودکان و نوجوانان در معرض خطر است که این موضوع سازوکار درستی نداشته، امروز این سازوکار تدوین شده و نسخه اولیه آن که درباره کودکان کار و خیابان است تدوین شده و آماده رونمایی است.

مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی حقوق کودک وزارت دادگستری گفت: علاوه بر این، رادیو تهران و شهرداری تهران یک کار مشارکتی در دست دارند. ۱۹ مهر برنامه‌ای با یکی از فرهنگ سراها درخصوص آموزش شهروندی هماهنگی‌هایی صورت گرفته که قابلیت تبدیل به یک برنامه منسجم ملی در سطح روسای قوا را دارد. برنامه‌های دیگری نیز در حوزه تخصصی اطفال و نوجوانان پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.