پیشنهاد سردبیر

عظیمی: دعوت شدن ماریو بالوتلی به تیم ملی ایتالیا یک بار دیگر بحث در مورد حضور او در جمع لاجوردی پوشان را به سوژه روز فوتبال این کشور تبدیل کرده است.

 کونته: بالوتلی سرمایه ایتالیاست

آنتونیو کونته در مورد این تصمیم خود گفت:” بالوتلی همچون چرچی سرمایه فوتبال ایتالیاست. احمقانه است که فکر کنیم او به خاطر اسپانسرها در تیم است. او در بهترین شرایط خود نیست و شاید این بهتر باشد. خوشم نمی آید براساس شنیده ها قضاوت کنم و می خواهم خودم از نزدیک او را ببینم و ارزیابی کنم. من وارد مسایل باشگاه‌ها نمی شوم. وقتی من مربی باشگاه بودم می دانستم که بعد از پایان مسابقه هرکس باید همان طور که هست، رفتار کند. الان همه تلاش می کنند از هرفرصتی برای زیر سؤال بردن بالوتلی استفاده کنند. من او را به خاطر کارهایی که درآینده برای ما انجام خواهد داد، اینجا خواسته ام.” این پاسخ کونته به سؤال خبرنگاری بود که در مورد حضور بالوتلی در یک کلوپ شبانه بعد از باخت لیورپول به چلسی پرسیده بود. کونته گفت:” اگر او یکشنبه بازی نکند، برای بازی با آلبانی هم اینجا خواهد بود. قوانین من را می شناسید. بالوتلی تجربه مهمی با تیم ملی دارد و در یورو و جام جهانی حضور داشته است. مهم بودن او کافی نیست. باید نظر مساعد من را جلب کند و خودش را با سبک فوتبالم وفق دهد. بازیکنان دیگر این را به من ثابت کرده اند. او هم باید این کار را بکند.

 درحال حاضر پله، زاتزا، جووینکو و ایموبیله از شرایط بهتری نسبت به او برخوردار هستند. اگر در یک هفته بالوتلی به من نشان دهد به سطحی که انتظار دارم رسیده، می تواند از آنها سبقت گیرد.” مربی لاجوردی پوشان در مورد شرایط فوتبال ایتالیا گفت:” من در روزهای گذشته با لیپی حرف زدم. او به من گفت که پیشتر 64درصد بازیکنان شاغل در ایتالیا، ایتالیایی بودند. الان این آمار نصف شده است. این موضوع باید ما را به فکر مشکلاتی که یک مربی تیم ملی با آن مواجه است، بیندازد. باید کاری کنیم تا تعداد این بازیکنان در زمین بیشتر شود. این کار برای من و انتخاب های من هم کار مثبتی خواهد بود.”

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.