پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین - قزوینی غرابی: تعدادی از زنان عربستانی خواستار انجام آزمایش ایدز از همسران خود که در خارج از این کشور بوده اند و به تازگی بازگشته اند شدند.

زنان سعودی خواستار انجام آزمایش ایدز برای همسران خود شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، برخی از زنان عربستانی که همسران آنها به تازگی از سفرهای خارجی بازگشته اند خواستار انجام آزمایش ایدز از آنها شده اند.

این زنان ادعا کرده اند به اخلاق همسران خود شک ندارند اما علاقه دارند تا برای احتیاط بیشتر این آزمایش ها انجام شود.

عکاظ در ادامه نوشت: این زنان از اینکه از همسران خود بخواهند آزمایش ایدز را انجام بدهند خجالت و واهمه دارند اما همیشه و پیش از سفر، همسران خود را نصیحت می کنند که از عواملی که باعث ابتلای به این بیماری می شود دوری کنند.

یکی از این زنان گفته است مسؤولان باید موضوع اجباری کردن آزمایش ایدز از همه مردانی که از خارج از کشور باز می گردند را در دستور برنامه های قرار دهند چرا که درخواست زنان از همسران باعث اختلاف میان آنان می شود.

یکی از زنان مصاحبه شونده نیز گفته است تا زمانی که همسرش این آزمایش را انجام ندهد به خانه او باز نخواهد گشت.

علاوه بر تعداد بالای مردان سعودی که برای فعالیت های تجاری یا تحصیلی در خارج از کشور به سر می برند، هزاران تن دیگر از آنان نیز در کشورهای عراق و سوریه و در صف گروهای تروریستی تکفیری حضور دارند و ارتباط خارج از عرف با زنان عضو این گروه ها که به جهاد نکاح معروف است خطر ابتلای آنان و نزدیکانشان به انواع بیماری ها از جمله ایدز را منجر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.