پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین - تبریز : معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: بروشور « حجاب زیبایی زن» در راستاي توجه به خانواده ايراني اسلامي توسط واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان چاپ و منتشر شده است.

بروشور « حجاب زیبایی زن» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، جواد کریم نژاد ادامه داد: بد حجابی در کشور به یک معضل مهم اجتماعی تبدیل شده است و متاسفانه روز به روز افزایش می یابد و بر همين اساس حوزه هنري اين استان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بروشور آموزشي حجاب زیبایی زن را منتشر نموده است.

وی افزود: در این بروشور مطالبی از قبیل بشر و پوشش، پوشش زنان ایرانی قبل از اسلام، چرا بی حجابی غیر مسلمانان هیچ مشکلی نمی آفریند، یک داستان واقعی و ... آمده است.
کریم نژاد با بیان اینکه حجاب و عفاف آرامش و امنیت را در جامعه به وجود می‌ آورد، افزود: اگر جامعه ‌ای فاقد حجاب باشد، هیچ چیزی ندارد و آرامش و امنیت جامعه فقط در سایه حجاب به وجود می ‌آید، رعایت عفاف و حجاب در جامعه امری ضروری است.
وی گفت: حجاب عامل مهمی برای کاهش بسیاری از آسیب ‌های اجتماعی است  و استکبار جهانی به خوبی فهمیده است که حجاب سد راه آنها است و به همین علت ضربه زدن به کشورهای اسلامی را از طریق رواج بدحجابی و بی‌حجابی در این کشورها دنبال می ‌کند.
وی خاطر نشان کرد: حوزه هنری استان آمادگی خود را برای حمایت از آثار هنری مانند فیلم، انیمیشن، داستان، نمایشنامه و ... در زمینه آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد، بدحجابی و ... اعلام می نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.