پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین-شهرکرد،دهه فجر بهترین فرصتی است که دولتمردان و مسئولین عملکرد و خدمات خود را در طول مدت خود ارائه کنند.

بهره برداری از 210 پروژه همزمان با دهه مبارک فجردر استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن تبریک ایام الله پیروزی انقلاب، دهه فجر را یک جشن و فرهنگ عمومی که باید پاس داشته شود دانست.
قاسم سلیمانی افزود: پیروزی انقلاب مرهون رشدتها و مجاهدتهای امام(ره) و اقشار مختلف مردم و شهدا و ایثارگرانی است که از خرداد 42 تا بهمن 57 و در طول انقلاب این دوره تاریخی را رقم زدند.
وی تصریح کرد: جوانان و نسل های سوم و چهارم انقلاب باید در جریان این وقایع قرار بگیرند چرا که انقلاب حرکت عظیمی در جهان بود.
سلیمانی خاطر نشان ساخت، انقلاب ما و خصوصاً 8 سال دفاع مقدس الگوی تمام عیاری بود که صدای آزادی طلبی ما را در سراسر دنیا طنین افکن کرد.
وی گفت: دشمنان با هدف تجزیه ایران این جنگ را بر ما تحمیل کردند اما ما نه تنها یک وجب از خاک خود را هم از دست ندادیم بلکه از نظر مسائل سیاسی، فرهنگی و نظامی قوی تر شدیم.
استاندار اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصتی است که دولتمردان و مسئولین عملکرد و خدمات خود را در طول مدت خود ارائه کنند.
وی با بیان اینکه در استان سعی شده است بین همه نیروهای استانی تعامل و همدلی برقرار شود افزود: برخلاف بسیاری از حرف و حدیث ها در انتصاب مدیران استان تلاش بر این بود که یک توازنی در سیستم مدیریتی استان به وجود آید.
 سلیمانی نقش رسانه ها را در انسجام استان مهم ارزیابی کرد و گفت: دولتها بعد از پیروزی انقلاب هم خدمات و نقط قوت و هم نقاط ضعفی را داشته اند که باید جانب انصاف را رعایت کرد.
وی با اشاره به طرح ها و برنامه های دهه فجر در استان از افتتاح بیش از 210 طرح در استان خبر داد و گفت: دو هزار و ۲۵۰میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف های بودجه ای،به اعتبارات عمرانی و زیرساختی استان در این دولت افزوده شده است.
سلیمانی در خصوص برخی از این طرح ها تصریح کرد: امسال 2500 واحد مسکن مهر آماده بهره برداری است که 1000واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 1500 واحد زیر 25 هزار نفر است.
وی پیگیری پروژه راه آهن، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، آبرسانی به روستاها، جاده جایگزین کارون 4 را از دیگر طرح ها عنوان کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.