پیشنهاد سردبیر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در مصوبه کمیسیون تلفیق اندازه خانوار برای دریافت یارانه مشخص نیست اما در عین حال پزشکان، وکلا، قضات و استادان دانشگاه از لیست پرداخت یارانه نقدی در سال آینده حذف خواهند شد.

حذف یارانه نقدی پزشکان، وکلا، قضات و استادان دانشگاه

فارس نوشت: جعفر قادری در مورد تعیین سقف 5/ 2میلیون تومان درآمد و مشمولان یارانه‌‌بگیر، گفت: البته این مصوبه اشکالاتی دارد و اینکه بعد خانوار مشخص نشده و خانوار یک نفره و 10 نفره با تعیین سقف 5/ 2 میلیون تومان تفاوتی ندارد. وی تاکید کرد: در این پیشنهاد درآمد خانوار مطرح شده و نه سرپرست که شامل مجموع درآمد است و باید به این نکته توجه شود، اگر تعداد فرزندان از میانگین بالاتر برود، باید شرایط درآمد تغییر کند و به ازای هر نفر 500 هزار تومان افزایش یابد که به عدالت اجتماعی نزدیک‌تر است.

به گفته قادری اگر پیشنهاد کمیسیون تلفیق در صحن مجلس رای بیاورد، استادان دانشگاه، پزشکان، وکلا، قضات و قشرهای حقوق‌بگیر بالای 5/ 2 میلیون تومان از یارانه نقدی حذف می‌شوند. وی افزود: در بعد هزینه هیچ موضوعی پیش‌بینی نشده است و احتمال دارد، پیشنهاد جدیدی ارائه شود و ثروت خانوار نیز مدنظر قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک جنوبی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    21 2
    حقوق شرکت نفتی ها با ماهی 7 میلیون تا 13 میلیون چی؟یارانه اون ها رو هم حذف میکنن؟
  • سید IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    یه فوتبالیستی که این همه زحمت میکشه و ماهی 200 تا 300 میلیون فقط در آمد داره را نکنه یارانه اش را قطع کنید؟ طفلی گناه داره!!!!!! خدا را خوش نمیاد
  • بابک IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    یارانه کارکنان بانک ،دارایی ، شرکتهای دولتی و.... که ظاهرا" حقوقشان کمه اما هر دو سه ماه یکبار مبالغ چند میلیونی به عنوان کارانه و سود و بهره وری و سهام و .... به حساب خود یا خانواده شان واریز می شه چی میشن؟
  • بف IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    دلالهایی که دست تو جیب تو خیابونا میگردن و ملک و ماشین در روز معامله می کنن و میلیونی و میلیاردی سود میکنن چی؟
  • اشنا IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    صاحب شرکت های کوچک وبزرگ دارندهگان ماشینهای لوکس دارنده گان مغازه گران قیمت وووووووووووو...
  • عادل قلی خان افغان IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    عدالت............؟؟؟؟؟
  • ک IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    قدرت خرید خانوار هزینه های آن و ترکیب خانوار و مولفه های بیشماری باید مد نظر قرار گیرد.
  • کارگر با در آمد ماهانه 600 هزار تومان IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    دولت بایستی یارانه رؤسای قوا، معاونین، وزرا، معاونین وزرا، مدیران کل وزارتخانه ها، استانداران، معاونین و مدیران کل استانداری ها، مدیران کل دستگاه های اجرایی استانها و معاونانشان، فرامانداران، اعضای هیئت شرکت های دولتی همچون نفت و گاز و آب وفاضلاب و غیره، شهرداران و اعضای شورای شهرهای بالای 150 هزار نفر، نمایندگان مفت خور مجلس، فوتبالیست های به درد نخور و ... را حذف و افراد با درآمد زیر یک میلیون تومان اضافه کند