پیشنهاد سردبیر

با حضور وزیر کشور، استاندار مازندران و فرمانده انتظامی این استان طرح مدیریت و کیفیت 28 کلانتری با 220 میلیارد ریال هزینه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران به بهره برداری رسید.

طرح مدیریت و کیفیت 28 کلانتری در مازندران افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، با حضور وزیر کشور، استاندار مازندران و فرمانده انتظامی این استان طرح مدیریت و کیفیت 28 کلانتری با 220 میلیارد ریال هزینه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران به بهره برداری رسید.

فضا سازی محوطه ، ایجاد امکانات مناسب برای ارباب رجوع و حضور پلیس افتخاری برای کمک به مراجعین از جمله خدماتی است که در قالب طرح مدیریت و کیفیت کلانتری ها ارایه می شود.

از 28 پروژه طرح مدیریت و کیفیت ناجا در مازندران پروژه های شهرهای بابل ، آمل ، بابلسر ، قائمشهر و چالوس به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

سردار ' مسعود جعفری نسب ' فرمانده انتظامی استان مازندران در این آیین گفت : طرح مکنا ( مدیریت و کیفیت ناجا ) با همکاری شهرداری و خیریان حوزه امنیت در 130 کلانتری و پاسگاه استان مازندران آغاز شده است.

وی با بیان این که در حال حاضر 28 پروژه در این طرح به بهره برداری رسیده است افزود : اجرای طرح مدیریت و کیفیت کلانتری ها و پاسگاهها در استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امنیت استان مازندران مطلوب است گفت : پاکسازی نقاط آلوده ، برخورد با قاچاقچیان و بیرون کردن ولگردها از اقدامات اساسی ناجا در سال جاری بوده است.

' ربیع فلاح ' استاندار مازندران نیز در این مراسم بیکاری دانش آموختگان را چالش جدی استان مازندران بیان کرد و گفت: حوزه های صنعت و معدن ، کشاورزی ، دریا و جنگل ظرفیت بالایی برای تولید و ایجاد اشتغال دارند و انشاء الله این چالش با مدیریت دولت تدبیر و امید رفع خواهد شد.

وی با بیان این که تاکنون 85 درصد ردیف های تخصیص بودجه سال جاری محقق شده است افزود : امسال به رغم تمام مشکلات ناشی از تحریم و کاهش درآمدهای نفتی دولت در تخصیص اعتبارات خوب عمل کرده است.

نماینده عالی دولت در مازندران از فعالیت ستاد سفرهای نوروزی در استان خبر داد و گفت: طرح دریا و مناطق نمونه گردشگری و دیگر خدمات رفاهی گردشگران در استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.