پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین – رها واعظی: از این پس، کمپانی Dell با برنامه ی SupportAssist به طور مداوم بر عملکرد کامپیوترهای شخصی و تبلت های کاربرانش نظارت می کند.

برنامه ی حمایتی Dell از تبلت ها و رایانه های شخصی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Dell به تازگی برنامه ی پشتیبانی جدیدی برای نظارت بر عملکرد کامپیوترهای شخصی و تبلت های کاربرانش، با نام SupportAssist تدارک دیده است.

این برنامه علاوه بر ارائه ی خدمات به کاربران رایانه های شخصی و تبلت ها، خدمات سروری، ذخیره سازی شبکه های توسعه یافته و تقویت فناوری شبکه های جاسازی شده را به طور مدوام ارائه می دهد.

نظارت فعال این سیستم جدید برای مشتریان و مهندسان در بیش از 66 کشور جهان و به 99 زبان دنیا امکان پذیر می باشد.

مدیر اجرایی Dell عنوان کرده است که پشتیبانی فنی کامل برای کاربران، کارشناسان و مهندسان از طریق برنامه ی جدید پشتیبانی SupportAssist امکان پذیر است.

قیمت گذاری در سیستم پشتیبانی SupportAssist براساس مناطق مختلف و تعداد تقاضاهای پشتیبانی شونده، متغیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.