پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین یزد - مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته 1300 جلد قرآن کریم در قالب طرح نور باران در بین موسسات قرآنی، خانه های قرآن و جلسات دائمی آموزش قرآن استان توزیع شده است.

اهدای 1300 جلد قرآن کریم در قالب طرح نور باران در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حجت الاسلام علی محمد رضایی با اشاره به اجرای طرح نور باران همزمان با سراسر کشور در استان یزد گفت: طرح نور باران با همکاری مردم نیکوکار و قرآنی و در راستای چاپ و توزیع رایگان قرآن کریم انجام می شود.

وی افزود: در سال گذشته ودر قالب طرح نور باران 1300 جلد قرآن کریم چاپ و در بین موسسات قرآنی، خانه های قرآن و جلسات دائمی آموزش قرآن استان توزیع شد.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: توزیع قرآن های چاپ شده با محوریت مناطق محروم صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه طرح نورباران در دو شیوه متفاوت برگزار می شود افزود: در شیوه اول مردم می توانند برای چاپ و توزیع هر جلد قرآن کریم مبلغ  یکصد هزار ریال را به شماره حساب 88888 و یا شماره 01083629610 نزد بانک ملی ایران به نام خیرین قرآنی واریز نمایند.

رضایی گفت: در شیوه دوم مردم می توانند با اهدای قرآن های نو و بلا استفاده در منازل به کلیه دفاتر تبلیغات اسلامی و موسسات قرآنی سراسر استان در این طرح شرکت کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.