پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي استان آذربايجان شرقي ضمن تشکر از کارکنان انتظامي استان، جهت حفظ امنيت و آرامش در طرح نوروزي گفت: خوشبختانه در عرصه تصادفات شاهد کاهش 1200 نفري تلفات در سطح کشور بوديم که 10درصد آن سهم اين استان بوده است.

سهم 10 درصدي آذربايجان شرقي در کاهش تلفات جاده اي کشور در سال93

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار محسن حسن خاني در اولين مراسم صبحگاه عمومي فرماندهي انتظامي استان سال جديد را تبريک گفته و شهادت همکاران انتظامي در ايام عيد در استان هاي کرمانشاه و خوزستان را به خانواده آنان تسليت عرض کرده و براي آنان صبر جميل از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

 سردار حسن خاني ضمن تشکر از کارکنان انتظامي استان، تلاش آنان در طرح هاي نوروزي 94 را قدر نهاده و تصريح کرد: در حوزه هاي مختلف سال 93 را با موفقيت پشت سر گذاشتيم و در عرصه تصادفات شاهد کاهش 1200 نفري تلفات در سطح کشور بوديم که 10درصد آن سهم اين استان بوده است.

 وي ادامه داد: در حوزه پيشگيري و مقابله در سال 93 و همچنين چهارشنبه آخر سال تلاش هاي خوبي صورت گرفت که اميد است اين موضوع در سال 94 نيز ادامه داشته باشد.

 اين مقام ارشد انتظامي استان همچنين انتصاب سردار مومني را به عنوان جانشين ناجا تبريک گفته و اظهار کرد: با توجه به بيانات فرمانده ناجا در مراسم معارفه جانشين ناجا، موضوعات صيانت از کارکنان و رعايت نظم و انضباط در بين کارکنان در سرلوحه کار فرماندهان و مسئولان قرار گيرد.

 وي يادآور شد: بحث صيانت از پرسنل به اين معني است که هر چه بيشتر در جهت حفظ پرسنل تلاش کنيم و تمام روزنه هايي که ممکن است خواسته و ناخواسته موجب انحراف آنها گردد گرفته شود.

 فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه انضباط در نيروي انتظامي نسبت به ساير نيروهاي مسلح بهتر است در پايان اضافه کرد: لازم است بيش از اين به موضوع انضباط در يگانها توجه جدي شود و فرماندهان نيز موظف هستند رعايت نظم و انضباط را در يگان مربوطه به حد ايده آل برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.