پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین یزد - مديرکميته امداد امام خميني(ره) شهرستان ميبد گفت: در سال 93، بيش از 2 ميليارد و 660 ميليون ريال بابت حق بيمه مجريان طرح هاي خودکفايي و زنان سرپرست خانوار، تحت حمايت اين نهاد پرداخت شد.

بيش از 2 ميليارد و 660 ميليون، جهت بيمه نمودن زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کميته امداد ميبد هزينه شد

به گزارش قدس آنلاین از يزد، "حسين زين الديني" با بيان اين مطلب اظهار داشت : هدف از اجراي طرح بيمه تأمين اجتماعي توانمندسازي مددجويان و ارتقاء سطح اعتماد به نفس و حفظ منزلت اجتماعي آنان است.

وي با بيان اينکه توانمندي مددجويان از جمله اهداف مهم كميته امداد بوده و در اين زمينه تا كنون اقدامات قابل توجهي انجام شده است، گفت : تحت پوشش قرار دادن افراد و بهره مندي آنها از مزاياي بيمه يكي از اقدامات مهم در راستاي توانمندي مددجويان محسوب مي شود.

زين الديني ادامه داد: در راستاي کاهش هزينه هاي درماني و بهداشتي خانواده هاي تحت حمايت در سال گذشته بيش از 2 ميليارد و 660 ميليون ريال جهت حق بيمه 843 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجريان طرح هاي خودکفايي به سازمان تأمين اجتماعي پرداخت شده است.

به گفته مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان ميبد اين افراد در آينده از همه مزاياي بيمه تأمين اجتماعي شامل بازنشستگي، ازکارافتادگي، فوت و خدمات درماني بهره مند خواهند شد.

حسين زين الديني بر لزوم اقدامات پيشگيرانه و ايجاد چتر ايمني در مقابله با مخاطرات اقتصادي و اجتماعي بعنوان يک اصل مهم تأکيد کرد و گفت: ارتقاي سطح دانش و ترويج فرهنگ کار و تلاش در خانواده هاي مددجو، نظارت مستمر بر فرآيند ايجاد طرحهاي اشتغال و پرداخت حق بيمه کار آفرينان از جمله اقداماتي است که توسط اين نهاد در راستاي توانمندسازي خانواده هاي مددجو صورت ميگيرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.