پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین - رضا قزوینی: ژان ماری لوپن بنیانگذار حزب افراط گرای جبهه ملی فرانسه اعلام کرد تصمیم گرفته است تا مسلمان شود.

ژان ماری لوپن ضد اسلام، مسلمان شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، لوپن پس از آنکه توسط دخترش از حزب جبهه ملی اخراج شد چنین تصمیمی را اتخاذ و آن را دهن کجی به اقدام او اعلام کرد.

مارین لوپن دختر ژان ماری پس از اظهارات اخیر پدرش در زیر سؤال بردن هولوکاست که رسانه ها و محافل آن را نژاد پرستانه و سامی ستیز توصیف کردند تصمیم به تعلیق عضویت او نمود.

حزب جبهه ملی فرانسه بیش از دو ماه است که درگیر یک جنگ لفظی تمام عیار بین مؤسس این حزب دست راستی ضد اسلامی و رهبر فعلی آن که پدر و دختر هستند می باشد. جنگی که در نتیجه آن پس از یک رأی گیری تصمیم به اخراج ژان ماری گرفته شد.

ژان در واکنش به اقدام دخترش اعلام کرد نام خانوادگی او را از شناسنامه اش حذف و اسلام را به عنوان دین خود انتخاب خواهد کرد.

وی افزود: برای دهن کجی به مارین هم که شده تصمیم گرفتم مسلمان شوم. گفتگوهای خودم را با مسجد بزرگ پاریس آغاز کردم تا مراسم مسلمان شدنم را برگزار کنم. به زودی مرا برای اقامه نماز در مسجد خواهید دید، ریشم را بلند و کفش های ورزشی نایک به پا خواهم کرد !

اقدام لوپن با واکنش متفاوت کاربران مسلمان مواجه شده است. بسیاری از مسلمان شدن او استقبال کرده اند و برخی دیگر نیز گفته اند کسی که به خاطر دهن کجی به دخترش بخواهد مسلمان شود اسلامش مانند اسلام داعشی ها خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسوی نسب IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    1 0
    درشب تاریک صاعقه ای راه رابه انسان لایق نشان میدهد