پیشنهاد سردبیر

حجت‌الاسلام آقاتهرانی در یادداشتی ضمن محکومیت جنایات عربستان در یمن نوشت «علماء اعلام و ای مسلمانان غیور نفرت خود از آل‌سعود و رفتار ظالمانه‌اش اعلان کنید تا که ملعون و رانده شده درگاه الهی نباشید.»

علمای مسلمانان نفرت خود از آل‌سعود در حکم اعدام «شیخ نمر» را اعلام کنند

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره محکومیت حکم اعدام شیخ نمر و جنایات یمن از سوی رژیم سعودی یادداشتی را در اختیار فارس قرار داد که در ذیل آمده است:‌

بسم اللّه الرحمن الرحیم

«الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّه»

همان کسانى که پیامهاى خدا را ابلاغ مى‏کنند و از او مى‏ترسند و از هیچ کس جز خدا بیم ندارند.

گرچه بی‌سابقه نیست، اما این روزها سرسپردگی پادشاهی عربستان سعودی به استکبار جهانی بیش از پیش خود را نشان داده است. کشتار زنان و کودکان در کجای عالم مورد قبول بوده، که اینک برخی از سازمان‌های آمریکائی و وابستگانش بر آن صحه گذاشته و مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشند؟ آری، کشتار آن هم از نوع آمریکائی آن، رفتار همیشگی و مورد حمایت مستکبران بوده و آن‌ها هر مخالف را تروریزم معرفی کرده‌اند.

از همه این‌ها گذشته در خبر است که جنایتی نو در پیش است. دادگاه عربی آمریکائی مردی عالم و مجاهد را تنها به خاطر یک افشاگری از جنایات و فساد شاهزاده‌ای بی‌کفایت، حکم اعدام داده است، تا همه‌گان بدانند که بر این مدعیان اسلام آمریکائی نه تنها نقدی وارد نیست که مدعیان خلافت خویشتن و وابستگان خود را تا حد عصمت مبرای از نقد دیده‌اند.

بنده به عنوان یک مسلمان این حملات ددمنشانه عربستان سعودی به مردم بی‌گناه یمن را محکوم کرده و اجرای حکم قتل و شهادت آیت‌خدا نمر باقرالنمر را رفتار غیرانسانی دانسته و آن را تنها برخواسته از خودخواهی و بیدادگری مدعی خادم‌الحرمین می‌دانم.

در آخر به حاکمیت عربستان توجه می‌دهم که بیش از این بر صفحات ننگین و سیاه تاریخش نیفزاید که روزی در پیشگاه خداوند متعال و ملت فهیم الهی اسلامی باید جوابگوی این جنایات خود باشد.

از جمیع علماء بلاد اسلامی توقع است که فرموده پیامبر گرامی اسلام را تحقق بخشند. آن بزرگمرد عالم فرمود: «إِذَا ظَهَرَتِ الْبِدَعُ فِی أُمَّتِی فَعَلَى الْعَالِمِ أَنْ یُظْهِرَ عَلِمَهُ، فَإِنْ لَمْ یَفْعَلْ فَعَلَیْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ»؛ وقتی که بدعت‌ها در امت من ظاهر گردد بر شخص عالم و دانشمند است که علمش را آشکار سازد، و اگر علمش را اعلان نکند پس بر او لعنت خداوندی باد. پس ای علماء اعلام و ای مسلمانان غیور نفرت خود از آل‌سعود و رفتار ظالمانه‌اش اعلان کنید تا که ملعون و رانده شده درگاه الهی نباشید.

و السلام علیکم و رحمه اللّه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.