پیشنهاد سردبیر

اولین همایش ملی موزه صنعت معاصر ایران با حضور مسئولان و مقامات عالی رتبه کشوری در نیمه دوم سال ۹۴ برگزار می‌شود.

اولین همایش ملی موزه صنعت معاصر ایران برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، اولین همایش ملی موزه صنعت معاصر ایران در نیمه دوم سال ۱۳۹۴ با حضور مسئولان و مقامات عالی رتبه کشوری، صاحبان صنایع و فعالان بخش خصوصی، اساتید و نخبگان دانشگاهی و صنعتی در حوزه های صنعت، معدن، تجارت، کارآفرینی و اشتغال برگزار خواهد شد.

این همایش با محوریت اقتصاد مقاومتی و دستیابی به استقلال صنعتی کشور، پیوند صنعت و دانشگاه، جلوگیری از واردات بی رویه و تامین بازارهای صادراتی، ارتباط صنعت با نخبگان و شرکت‌های دانش بنیانق حقوق مالکیت‌های صنعتی، توسعه و حمایت از بخش خصوصی، اهمیت صنعتی سازی کشاورزی و مشارکت صنعتگران ایرانی مقیم خارج از کشور و با هدف هم افزایی و تبادل تجربیات و دانش صنعتی مدیران برتر عرصه صنعت کشور با یکدیگر، تقدیر از مفاخر و پیشکسوتان عرصه صنعت کشور و برای اولین بار تاسیس و راه اندازی موزه صنعت معاصر ایران در کشور با استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند موجود در بخش خصوصی و علاقه مندان این حوزه در بخش صنعت برگزار می‌شود.

حامد نوری دبیر دبیرخانه دائمی همایش ملی موزه صنعت معاصر ایران اعلام کرد: دبیرخانه این همایش که متشکل از کمیته‌های سیاستگذار، علمی اجرایی است، با هدف هم افزایی و تبادل تجربیات و دانش صنعتی، حفظ میراث صنعتی، بسط دانش بومی و دیدگاه‌های صاحب نظران در سطح ملی، ایجاد بستری مناسب برای سیاستگذاری و برنامه ریزی و دستیابی به تاسیس و راه اندازی موزه ملی صنعت برای اولین بار در کشور تشکیل شده است.

نوری گفت: برگزاری این همایش می تواند اهمیت و جایگاه میراث صنعتی در کشور را با هدف تشکیل موزه ملی صنعت ایران به آیندگان کشور و همچنین دنیا معرفی کند.

به گفته وی، این همایش با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، شورای اسلامی شهر تهران، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شوای اسلامی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و با حضور صنعتگران بخش دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد.

دبیر دبیرخانه دائمی همایش ملی موزه صنعت معاصر ایران از اساتید و نخبگان دانشگاهی و صنعتی و صاحب نظران خواست که نظرات خود را در خصوص طراحی و پروپوزال موزه ملی صنعت و هر چه با شکوه تر برگزار شدن اولین همایش ملی موزه صنعت معاصر ایران به آدرس ایمیل دبیرخانه ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    با سلام مسئولین از مبحث موزه ملی صنعت در صنعت این کشورغافل شده اند که این همایش می تواند گامی بزرگ و موثری در میراث صنعتی این کشور داشته باشد .