پیشنهاد سردبیر

مسئول روابط عمومی اداره اوقاف خراسان رضوی مسمومیت غذایی بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن مشهد در شب گذشته را رد کرد.

مسمومیت غذایی در نمایشگاه قرآن مشهد صحت ندارد/۷ هزار پرس غذا روز افتتاحیه  بین مردم توزیع شد
 
به گزارش قدس آنلاین سید محمد فتحی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با مشاهدات عینی خبرنگاران مبنی بر مسمومیت تعدادی از شرکت‌کنندگان در افتتاحیه نمایشگاه قرآن مشهد پس از صرف افطاری اظهار کرد: در میان کارهای تقسیم شده، مسئولان برگزاری محافل قرآنی و افطار با اداره‌کل اوقاف بوده و افطاری توزیع شده از سوی ما منجر به مسمومیت نشده است.

مسئول روابط عمومی اداره اوقاف خراسان رضوی افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی هرگونه مسمومیتی از سوی غذای توزیعی را تکذیب کرده، چرا که شب گذشته، 7 هزار غذا توزیع شده که تمامی آنها از سوی یک آشپزخانه و در شرایط یکسان پخت شده و چگونه می‌شود که از میان 7 هزار غذا تنها 20 نفر مسموم شوند.

فتحی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده توسط اداره اوقاف گفت: مرکز درمانی و اورژانش مستقر در نمایشگاه اعلام کرد افرادی به اورژانس مراجعه کردند و ما به آنها پیشنهاد کردیم به یک مرکز درمانی مراجعه کنند زیرا مسئله اورژانسی نبوده و تا آن جایی که مطلع هستیم ربطی به افطاری توزیع شده ندارد.

حجت‌الاسلام محمد تقی کاظمی نسب، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این رابطه از هرگونه مسمومیت غذایی در مراسم افطار  نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کارهای اجرایی، پس از تقسیم‌بندی‌های انجام شده، تهیه و توزیع غذا و افطاری بر عهده اداره کل اوقاف استان بوده و ما از وجود هرگونه مسمومیت در شب گذشته بی‌اطلاعیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    همشون دروغ میگن غذای فاسد دادن به مردم .روزه میگیرید و دروغ میگید .تمام نمایشگاه همه در مورد این موضوع صحبت میکردند بعد شما اظهار بی اطلاعی میکنید ازخدا بترسید مثل مرد بیایید مسئولیت کارتون رو گردن بگیرید حتما اون همه ماشین اورژانس هم توهم بوده