پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: دوازدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت به عنوان بزرگ ترین رویداد قرآنی سال در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اصفهان گشایش یافت و تا ۱۳ تیرماه دایر خواهد بود .

بزرگترین رویداد قرآنی سال در اصفهان رقم خورد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، رسول محققیان افزود:  قرآن کریم، این نسخه شفابخش الهی که قدر و منزلت انسان را در حد کمال برای او ترسیم کرده و تمامی راه های شقاوت و سعادت را بر او نمایانده است، صد البته در هر عصر و زمانی، باید مورد واکاوی قرار گیرد و انسان را در مسیر نیکی های از ازل وعده داده شده، قرار دهد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در دنیای امروز نیز که گویی تشخیص خوبی از بدی و حق از باطل، سخت و پیچیده شده است، قرآن کریم حبل المتین خود را پیش پای انسان قرار می دهد تا با شعاع همیشه زنده و پرفروغ این کتاب مقدس، بتواند راه را از بیراهه تشخیص دهد و در دام انحرافات و بدعت ها گرفتار نشود.
به گفته مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در شتاب زندگی های عصر حاضر نیز که تعدد گفتمان ها و برداشت ها پیش آمد کرده و انسان پرمشغله و پردغدغه، خود را در تنگنای شرایط اسیر یافته است، شاید حضور در فضاهای قرآنی تلنگری بس عمیق برای کسانی باشد که تشنه و مشتاق این آموزه ها هستند اما نسخه عملی آن را برای عصر حاضر و جامعه امروز در دست ندارند.

دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت که امسال نیز به همت شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، برگزار شده است، به عنوان بزرگ ترین رویداد قرآنی سال تلاش دارد پاسخگوی سؤالات و دغدغه هایی از این دست باشد.
 
محققیان با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان بر خود می بالد که توفیق هرساله برپایی نمایشگاه قرآن را دارد، بیان کرد: امسال نیز برای این مجموعه مقدر شد تا در سایه لطف الهی و با اتکال به نام پربرکت این نمایشگاه مقدس، بتواند اجتماعی از دوستداران کلام وحی و فعالان این عرصه را گردهم آورده و نتیجه دغدغه مندی آنان در این زمینه را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: قالب دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، به نمایندگی از استان های اصفهان٬ تهران٬ قم و خراسان رضوی، تجمیع شده و ظرفیت های خود را در محورهای مختلف قرآن و هنر، قرآن و خانواده، قرآن و عترت، قرآن و حوزه نشر و قرآن و تکنولوژی به نمایش گذارده اند. این نمایشگاه، سنت نیکو و حسنه ای است که به پیشنهاد و خواست مرجع عالیقدر و رییس حوزه علمیه اصفهان، حضرت آیت ا... العظمی مظاهری، بنا نهاده شد و با حمایت و رهنمودهای ایشان، امسال به دوازدهمین دوره برپایی خود رسیده است.  
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان خاطر نشان ساخت: در نمایشگاه امسال 40 مجموعه در زمینه قرآن و عترت، 50 مجموعه در زمینه قرآن و هنر، 15 مجموعه در زمینه مؤسسات قرآنی، 40 مجموعه در زمینه قرآن و حوزه نشر، 25 مجموعه در زمینه قرآن و تکنولوژی شامل نرم افزارهای قرآنی و 15 مجموعه در زمینه قرآن و خانواده دستاوردهای خود را در 8500 متر مربع فضای نمایشگاهی عرضه خواهند کرد. افتخار میزبانی از عاشقان قرآن و عترت و مردم روزه دار و دین مدار استان، توفیقی است که همواره بر آن بالیده ایم و شکرگذار آن هستیم.
وی در خاتمه بیان کرد: امید آن داریم که همه این تلاش ها، مرضی درگاه الهی واقع شود و همه ما در این ماه مبارک و در فضای این نمایشگاه، بتوانیم به قدر وسع خود از برکت این دریای عظیم بهره مند شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.