پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین:افسر شیفت آماده آتش نشانی بجنورد که در محل حادثه حضور داشت،اظهار داشت: برخورد دو دستگاه خودروی پراید،در محور بجنورد – اسفراین(قبل از بش قارداش) باعث شد تا شهروندان،از آتش نشانان تقاضای کمک کنند.

برخورد ۲ پراید در خراسان شمالی دو مصدوم بر جای گذاشت/آتش سوزی خودروی ۴۰۵ مهارشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، رضا چروند ادامه داد: دو سرنشین خودرو در این حادثه مصدوم،که قبل از رسیدن امدادگران از خودرو خارج و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

در این عملیات آتش نشانان با قطع جریان برق خودرو و ایمن سازی محیط ،بعد از تهیه گزارش به محل ایستگاه خود بازگشتند.

آتش سوزی خودروی پژو 405

در حادثه ی دیگری نیز خودروی پژو 405 در محور بجنورد – شیروان دچار آتش سوزی شد ،که با کمک به موقع رانندگان عبوری و حضور امدادگران آتش نشانی از ایستگاه شماره 3 ،آتش به سرعت مهار شد.

مجید خوشرفتار افسر شیفت آماده آتش نشانی ،که در محل آتش سوزی حضور داشت،بیان کرد: خودروی 405 در لاین برگشت به بجنورد،به دلایل نامعلوم در حال حرکت دچار آتش سوزی می شود.

 وی ادامه می دهد: راننده خودرو با اشاره و علامت رانندگان عبوری متوجه آتش سوزی شده که بلافاصله خودرو را به منتهی الیه سمت راست جاده هدایت و از مردم تقاضای کمک می نماید.

وی توضیح داد: در این حادثه آتش خودرو توسط خاموش کننده های دستی رانندگان عبوری تا حدودی مهار می شود،که با رسیدن خودروی آتش نشانی و استفاده از یک رشته لوله ی آبدهی،آتش کاملا اطفاء و از خسارت بیشتر جلوگیری شد.

در این 2 عملیات،که لحظاتی قبل و بعد از افطار به شماره 125 آتش نشانی گزارش شد،آتش نشانان از ایستگاههای شماره یک،سه و شماره چهار به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.