پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: عدم جذب اعتبارات توسط دستگاه ها نشان دهنده سرعت فیزیکی کم پروژه های در ساخت است.

عدم جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی، نشان دهنده سرعت فیریکی کم پروژه های در حال ساخت است

به گزارش قدس آنلاین، محمد مقدوری صبح امروز در جلسه بررسی جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای خراسان رضوی با ابراز تاسف از عدم ارائه اسناد مثبت تخصیص اعتبارات و جذب سرمایه های دستگاه های اجرایی این استان تا 20 تیر سال جاری افزود: میزان پرداختی توسط خزانه 546 میلیارد تومان بوده که تاکنون اسناد مثبت 473 میلیارد تومان آن توسط ذی حسابان ارائه شده  است و درخواست می شود تا پایان تیر امسال مبلغ اشاره شده به طور کامل ارائه شود.

او به بودجه عمرانی سال 94 که 320 میلیارد تومان است اشاره و بیان کرد: متاسفانه اغلب مشکلات دستگاه های اجرایی در عدم جذب سرمایه، بدهی 380 میلیارد تومانی آنها به پیمانکاران است که باید سریع تر پرداخت شود.

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: در حالی که جذب سرمایه توسط دستگاه ها در گردش مالی کشور می گردد اما دستگاه ها باید از این فرصت برای کامل شدن پروژه های خود استفاده کنند و حتی یک ریال هم بازگشت سرمایه به خزانه نداشته باشند.

اختصاص 880 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای خراسان رضوی

کوهی، مدیرکل فنی استانداری نیز با تایید اختصاص 880 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای خراسان رضوی گفت: میزان اعتبارات تخصیص یافته استان ما 594 میلیارد تومان است و در حال حاضر 73 میلیارد تومان اعتبار در حساب دستگاه های اجرایی باقی مانده و مهمتر این که درصد جذب از تخصیص و جذب از خزانه به ترتیب 79.5 و 86.6 درصد بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.