پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین – سبزوار : نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت با حضور جمعی از مسوولان و فعالان قرآنی طی مراسمی در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در سبزوار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار در این مراسم گفت: برگزاری نمایشگاه و اجرای هدفمند فعالیت های قرآنی زمینه مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با معارف آسمانی قرآن است.

احمد برادران با اشاره به اثرات ارزشمند توجه به مفاهیم و آموزه های قرآنی در جامعه اظهار داشت : پیاده شدن مفاهیم و آموزه های قرآنی در جامعه موجب رفع بسیاری از مشکلات و گرفتاری های جامعه می شود.

وی افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید علاوه بر نوآوری در کاربردی کردن معارف اسلامی نیز بکوشیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز در این مراسم گفت: در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت این شهرستان، موسسات فرهنگی و فعالان حوزه قرآنی از شهرهای سبزوار، مشهد، قم، اصفهان، کاشان و تهران حضور دارند.

محبوبه طبسی یاد آور شد : در این نمایشگاه نرم افزارهای قرآنی، کتب و محصولات فرهنگی مذهبی برای گروه های سنی مختلف و تولیدات عفاف و حجاب عرضه می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دارای 18 غرفه است خاطر نشان کرد : نمایشگاه مزبور یکی از برنامه های جانبی همایش نهج البلاغه شناسی ماه نو می باشد.

وی همچنین برگزاری نشست ها، کارگاه های تخصصی، قدردانی از کودکان ممتاز آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، کارگاه فاطمیون، کارگاههای تربیت مدرس نهج البلاغه، نمایشگاه عفاف و حجاب و کارگاه فرهنگ ارتباط با کودک را از جمله برنامه های جانبی همایش مزبور ذکر کرد.

طبسی همچنین از آغاز طرح کتابت مصور نهج البلاغه در سبزوار خبر داد و در عین حال تصریح کرد : اجرای این طرح توسط هنرمندان سبزواری از امروز به مدت یک سال به طول می انجامد. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.