پیشنهاد سردبیر

هزاران اردنی پس از اقامه نماز جمعه به منظور محکوم کردن تداوم تجاوزات تندروهای صهیونیستی به مسجد الاقصی و ملت فلسطین راهپیمایی کردند.

تظاهرات اردنی‌ها در حمایت از مسجد الاقصی

به گزارش ایسنا، این راهپیمایی بنا به درخواست جنبش اسلامی اردن از مرکز شهر "الزرقاء" برگزار شد.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین تظاهرکنندگان از مقامات امان خواستند تا برای پایان بخشیدن به تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه مسجد الاقصی دست به اقدامات موثری بزنند.

 

تظاهرکنندگان با طرح این پرسش که چرا اردن نقش نظارتی و حاکمیتی خود بر مسجد الاقصی را ایفا نمی‌کند و از این مکان مقدس در برابر تعرضات روزمره اشغالگران صهیونیست حراست نمی‌کند، خواستار لغو تمامی توافقنامه‌های امضا شده میان رژیم صهیونیستی و اردن شدند.

 

از سوی دیگر، دکتر عماد الشیخ، رئیس شاخه الزرقاء "جبهه کار اسلامی" اردن گفت: کجاست نقش نظارتی و حاکمیتی اردن بر مسجد الاقصی؟! این مسجد نیاز به فرش و قالی ندارد، این مکان نیازمند ارتش و آزادسازی است.

 

دکتر عماد الشیخ افزود: چطور می‌تواند چشمان مسجد الاقصی منور گردد حال آن که پرچم اسرائیل در آسمان امان به اهتزار درآمده است و مدافعان مقاومت بازداشت می‌شوند، دولت اردن باید این بازداشت شدگان را آزاد سازد.

 

وی تداوم همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم اشغالگر قدس و تعقیب و سرکوب نیروهای مقاومت را محکوم کرد.

 

این مسئول اردنی تاکید کرد که ملت اردن به حمایت‌های خود از مقاومت ادامه خواهد داد.

 

الشیخ تاکید کرد: ما در گروه اخوان المسلمین بر اساس عشق به فلسطین و عدم چشم‌ پوشی از یک ذره خاک آن پرورش یافته‌ایم، عشق به مسجد الاقصی یک عبادت و باور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.