پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین – خوشاب : فرماندارشهرستان خوشاب گفت : همزمان با هفته دولت ۱۵ پروژه عمرانی ، کشاورزی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

۱۵ پروژه عمرانی در خوشاب آماده بهره برداری است

حسین ابراهیمی کردیانی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار  افزود : این پروژه ها با هزینه 71 میلیارد و 814 میلیون ریال از محل منابع ملی، استانی و داخلی اجرا شده اند.

وی بهره برداری از مراحل دوم و سوم مجتمع آبرسانی نور با هزینه 17 میلیارد ریال، آسفالت راه روستایی نصرآباد، نوروزی و دهنه شور خوشاب با هزینه 33 میلیارد ریال، تکمیل و تجهیز آزمایشگاه مرکزی شبکه بهداشت و درمان سلطان آباد و روکش آسفالت محور سلطان آباد به فیروزه را از جمله پروژه های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار خوشاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع رسانی فعالیت های دولت به مردم است تصریح کرد : روحیه خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه کار همه مسوولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: مسوولان اجرایی باید در راستای وظیفه و رسالتی که بر عهده دارند کارهای موفق خود را روز به روز تقویت کرده و ضعف های کاری خود را نیز برطرف کنند.  /   انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.