پیشنهاد سردبیر

عضو حزب یمن آزاد با بیان اینکه در آینده نزدیک یمنی‌ها قدرت خود را در صحنه نبرد میدانی بیش از پیش به نمایش خواهند گذاشت، گفت که در این راستا پیروزی‌های بزرگ نیروهای یمنی در اراضی اشغالی «جیزان» و «نجران» در راه است.

پیروزی‌های بزرگ نیروهای یمنی در «جیزان» و «نجران» نزدیک است
به گزارش قدس آنلاین، «ناصر العرجلی» رئیس حزب یمن آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا، تجاوز یمن به نیابت از عربستان و اسرائیل علیه ملت یمن دانست و گفت: اگر کمیته‌های انقلابی و ارتش یمن نبودند، پیروزی‌ها علیه تروریست‌ها و مزدوران دشمن سعودی در یمن محقق نمی‌شد.

العرجلی گفت: پیروزی‌های مردمی در یمن کمر دشمن سعودی را شکسته و پوزه آن را به خاک مالیده است و در عین حال ضعف و شکنندگی رژیم فاسد آل سعود و ناتوانی ارتش مزدور آن را به رغم همه تجهزات نظامی مدرنی که در اختیار دارد، برای همگان آشکار ساخت.

رئیس حزب یمن آزاد افزود: دشمن سعودی که در مدت گذشته خسارات جانی در صفوف نظامیان خود و شکست‎های متوالی در اراضی اشغالی نجران، جیزان و عسیر را مخفی می‌کرد، بالاخره مجبور شد که به هلاکت «عبدالرحمن الشهران» فرمانده گردان 18 نیروهای پیاده و تنی چند از نظامیان دیگر خود در جیزان اشغالی اعتراف کند.

وی تاکید کرد: این پیشروی‌های بزرگ قهرمانان ارتش و کمیته‌های انقلابی تنها گام واحدی در روند آزادسازی اراضی اشغالی یمن است و طی روزهای آتی شاهد پیروزی‌های قاطع بیش‌تری در اراضی اشغالی خواهیم بود، به خصوص پس از اینکه ارتش یمن دست به گزینه‌های راهبردی برای پاسخ به تجاوز عربستان برده است.

العرجلی گفت: دشمن سعودی به دلیل ضربات سنگینی که در عمق اراضی خود از نیروهای انقلابی یمن خورده است، جنون زده شده است و مناطق مسکونی و شهروندان و بنادر تجاری یمن را بمباران و تاسیسات حیاتی را نابود می‌کند .

وی با تاکید بر اینکه مقابله به مثل و حمله به تاسیسات حیاتی دشمن سعودی، حق ارتش یمن است، گفت: دشمن سعودی برای صبر ملت یمن اعتبار و اهمیتی قائل نبود و گمان کرد که این، از سر ضعف و ناتوانی یمنی‌هاست، اما در آینده نزدیک یمنی‌ها قدرت خود را در صحنه نبرد میدانی بیش از پیش به نمایش خواهند گذاشت.

هلاکت تروریست‌های القاعده در ابین و البیضاء

از سوی دیگر یک منبع نظامی مسئول در وزارت دفاع یمن اعلام کرد که رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی خسارت سنگینی به عناصر القاعده و مزدوران دشمن سعودی در استان‌های أبین والبیضاء وارد کردند.

این منبع تصریح کرد: یگان‌های ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هشت دستگاه خودروی زرهی هامر اماراتی و چند خودروی برادلی را در جریان تلاش ناکام عناصر القاعده و مزدوران دشمن سعودی برای نفوذ به منطقه مکیراس در البیضاء منهدم کردند که با کشته و زخمی شدن شماری از این عناصر تروریستی و اسیر شدن شماری دیگر همراه شد.

این منبع نظامی تصریح کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی شمار زیادی از عناصر القاعده و مزدوران دشمن سعودی را در اطراف کوهستان‌های قیفه از سمت یکلا ذی کالب و از سمت الشریعه در مارب را کشته یا زخمی کرده و خودروها و تجهیزات نظامی آنها را منهدم کردند.

 

 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.