پیشنهاد سردبیر

مدیر رسانه‌ای سیاه جامگان باشگاه سیاه جامگان گفت: زمان برگزاری شهرآورد فوتبال مشهد در لیگ برتر به دلیل همزمانی تاریخ معین شده با شهادت امام جواد(ع) یک روز به تعویق افتاد.

زمان برگزاری شهرآورد فوتبال مشهد در لیگ برتر یک روز به تعویق افتاد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسعود حکم آبادی اظهار داشت: سازمان لیگ طی نامه‌ای از تعویق یک روزه دربی مشهد خبر داده و اعلام شده از هفته ششم لیگ برتر، دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان و پدیده مشهد با یک روز تاخیر سه‌شنبه 24شهریورماه از ساعت 17 در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) برگزار می‌شود.

مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان افزود:  به این سبب ما از سازمان لیگ خواستیم که تاریخ روز بازی سیاه‌جامگان مقابل پدیده عوض شود چرا که دوشنبه همزمان با شهادت امام جواد(ع) بود و ما به هیچ عنوان در این روز به میدان نمی‌رفتیم.

حکم‌آبادی  بیان کرد: ریشه و بنیان ابومسلم با امام جواد(ع) گذاشته شده، در روز میلاد ایشان به لیگ برتر صعود کردیم و روی پیراهن‌مان هم نام مبارک ایشان حک شده، بنابر این زیبنده نبود که  در روز شهادت امام جواد(ع)، این  دربی را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این مسئله را طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کردیم، خاطرنشان کرد: به هر حال این موافقت انجام شد و دربی با یک روز تاخیر برگزار می‌شود، امیدواریم که سازمان محترم لیگ در ادامه برنامه‌‍‌ریزی‌ها این مناسبت‌های مهم را هم مدنظر قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.