پیشنهاد سردبیر

قدس ‌آنلاین- تبریز: مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی از راه‌یابی ۱۰ اثر تجسمی در رشته‌های کاریکاتور و عکس به مرحله داوری چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در اصفهان خبر داد.

۱۰ اثر تجسمی در رشته کاریکاتور و عکس به مرحله دوم جشنواره تولیدات راه یافتند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مینا نیک رزم اظهار داشت: از میان 10 اثر راه یافته به مرحله داوری این جشنواره، 8 اثر مربوط به کاریکاتور و 2 اثر مربوط به رشته عکس است.

وی افزود: آثار «زیارت» و «ضیافت» به ترتیب از صابر قاضی و امیر اطمینان در رشته عکاسی به مرحله دوم چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری راه یافته‌اند.

نیک‌رزم ادامه داد: «عدالت» کاری از مهدیه صباغکار، «ایران، هولوکاست، عدالت و بیداری اسلامی» از آثار جابر اسدی و «تمدن اسلامی» و «دفاع مقدس» (دو اثر از ندا تنهایی به مرحله دوم چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری راه یافته‌اند.

وی تاکید کرد: از 10 رشته هنری، هنرهای تجسمی شامل نقاشی، نگارگری، کاریکاتور، عکاسی، طراحی، خوش‌نویسی، حجم، تصویرسازی، گرافیک، پژوهش تجسمی 153 اثر به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی ارسال شده است که تنها داوری مقدماتی 2 رشته هنری شامل عکس و کاریکاتور به اتمام رسیده است.

نیک‌رزم خاطر نشان کرد: سایر آثار ارسالی در دیگر رشته‌های هنری نیز در مرحله داوری قرار دارند که به محض اعلام نتایج به حضور علاقمندان اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.