پیشنهاد سردبیر

قدس انلاین- تبریز: مدیرعامل بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی از ارائه ۷۰ درصدی خدمات اعتباری این بانک به شرکت‌های تعاونی استان خبر داد.

 ارائه ۷۰ درصد خدمات اعتباری بانک توسعه تعاون به شرکت‌های تعاونی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، غفور اصغر رضایی ظهر امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون تنها بنگاه مالی و اعتباری است که به عنوان اسپانسر بخش تعاون در سال 88 تاسیس شد و آغاز به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون در طول 6 سال گذشته با وجود رکود اقتصادی و مشکلات متعدد بانکی جایگاه مناسبی برای خود یافته و خدمات مطلوبی به بخش تعاون ارائه کرده است، افزود: این بانک 70 درصد خدمات اعتباری و تسهیلاتی خود را در اختیار شرکت‌های تعاونی قرار می‌دهد.

رضایی تصریح کرد: با ادغام دو وزارتخانه کار و تعاون و تشکیل وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وجود کاهش مجموع سپرده‌های بانکی در کشور، سپرده‌های بانکی ما تا دو برابر افزایش یافته و امسال نیز نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 40 درصدی سپرده‌های بانک توسعه تعاون استان بودیم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی میزان سپرده‌های بانک توسعه تعاون استان را از سال 75 تا 91، 3 هزار و 500 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: از سال 92 تاکنون سپرده‌های این بانک به میزان 3 هزار و 900 میلیارد ریال بوده که منجر به اشتغالزایی برای 25 هزار نفر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات را با رویکرد ایجاد و حفظ اشتغال ارائه می‌دهیم و از لحاظ مطالبات غیرجاری از متوسط کشوری حدود 8 درصد پایین‌تر هستیم.

رضایی ادامه داد: بسته‌های اعتبارای مطلوبی در بخش مسکن و سایر بخش‌ها تدوین و ابلاغ شده است و موفق شدیم از نمایندگی صندوق ضمانت 175 میلیارد ریال تسهیلات ضمانت اخذ کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.