پیشنهاد سردبیر

شماری از سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری پدیده، صبح روز گذشته مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند.

سهامداران پدیده، روبروی  استانداری خراسان رضوی  تجمع کردند

به گزارش ایرنا،تجمع کنندگان معترض، خواستاررسیدگی سریعتر مسؤولان به وضعیت خود و پاسخگویی آنان شدند.

شرکت سهامی خاص پدیده شاندیز از نیمه دوم سال گذشته به دلیل فروش غیر قانونی و گسترده سهام به مردم، با پلمب دفاتر فروش خود توسط دادگستری استان مواجه شد و به یکباره شمار زیادی از سهامداران برای فروش سهام خود به دفاتر این مجموعه مراجعه کردند.

کشمکش‌های این شرکت بر سر مباحث حقوقی و غیره موجب شد که برای پاسخگویی به جمعیت قابل توجه سهامداران خود، حواله‌ها شش ماهه، هفت یا هشت ماهه صادر کنند.

موعد سررسید این حواله‌ها از ابتدای شهریورماه بود که تاکنون پرداخت نشده و براساس اطلاعیه ای که این شرکت روی دفتراصلی خود نصب کرده اعلام نموده که امکان پرداخت این حواله‌ها به بعد موکول شده است!

تابناک خراسان رضوی هم گزارش کرد، در اين تجمع تعدادي از سهامداران از استان‌هاي آذربايجان شرقي، خوزستان، تهران، قزوين و... به مشهد سفر کرده و در محل حاضر شده بودند.

در اين تجمع تعدادي از آقايان و خانم‌هاي تجمع‌کننده، آخرين شنيده‌هاي خود را با يکديگر در ميان مي‌گذاشتند و خواستار حضور نماينده‌اي ازاستانداري بودند.  خبر دیگری حاکی است، در چند روز گذشته تعدادی از سهامداران پدیده شاندیز با مراجعه به دفتر فروش سهام این شرکت در شهر رویایی پدیده، اعتراض خود را نسبت به نقد نشدن حواله‌ها ابراز داشتند. این تجمع روز سه شنبه با شکسته شدن شیشه‌ها و برخی کامپیوترها و دیگر تجهیزات دفتر سهام همراه بود!

موج اعتراضات به حدی زیاد شد که به درگیری رسید و نهایتاً با مداخله نیروهای امنیتی این درگیری به پایان رسید.

همچنین بنابر گزارش سایت « صبح مشهد» در این روز تجمع کنندگان با حضور در میدان شهدای شاندیز برای لحظاتی این میدان اصلی شهر را بستند.

در همین حال عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرهایی مبنی‌بر امضای رئیس‌جمهور برای ابلاغ مصوبه شورای عالی امنیت در موضوع پدیده، گفت: با پیگیری‌‌هایی که کردیم قرار بود، رئیس‌جمهور یک ماه قبل مصوبه شورای عالی امنیت را برای اجرا امضا و ابلاغ کند، اما تاکنون این امضا صورت نگرفته است. ثروتی  افزود: البته ریاست جمهوری این موضوع را هفته گذشته به معاون اول خود برای ابلاغ ارجاع دادند.

وی ادامه داد: با وجود آنکه موضوع پدیده در حدود یک‌میلیون نفر را به خود درگیر کرده است؛ اما در عمل از سوی مقامهای کشوری اقدام کامل و جامعی  تاکنون شکل نگرفته است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید دهقان IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    11 0
    جناب آقای دکتر روحانی، وزیر محترم اقتصاد و اعضای محترم هیأت دولت. میدونم از نظر شما تزریق ناگهانی سرمایه و نقدینگی به جامعه تورم زاست. میدونم نظر شما اینه که فقط پولها به سمت بانکهای دولتی بیاد.درست هم هست. اما اولا دیگه مردم پشت دستشونو برای میزان و پدیده داغ کردن. ثانیاً این پول خودشونه که بعضیا با قناعت و بعضیا با تمام زندگی به امید پیشرفت گذاشتن. آخه پول دولت که نیست. ثالثاً در این شرایط رکود فجیع همین پولا میتونه تا حدودی رکود مسکن و بازارهای دیگه رو درهم بشکنه. پس ما مردئم هم یه چیزایی میدونیم. لطفاً خیلی کش ندین. به مدیرانتون هم بفرمایید قول الکی ندن.متشکرم
  • رضا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    باسمه تعالی اینجانب از مالباختگان میزان هستم؛ و خوشبین به حل آن نیستم. 1- دولتی که نتواند یک موسسه مالی را پس از هشت ماه سامان دهد، پس چگونه میخواهد بحرانهای شدید کشوری را مدیریت کند؟ 2- در کجای دنیا رسم است که گروه انحلال بانک مرکزی از پنج ماه قبل از تشکیل خود، سود سپرده ها را کسر نماید؟ 3- تاریخ میگوید سید حسنی به یاری امام زمان (عج) از خراسان قیام می کند. پس معلوم میشود به ما خراسانی ها بیشتر از هرجای کشور ستم میشود... با تشکر.
  • علی IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    جالبه که از درگیری و کتک خوردن مردم بدبخت هیچی نمینویسن... واقعا برای همتون متاسفم