پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) ظهر امروز در نشست خبری پیرامون برگزاری اعلام برنامه های ورزشی هفته دفاع مقدس توسط سپاه امام رضا (ع) در مجتمع آیه ها گفت: همایش سراسری پیاده روی خانوادگی همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار فضلی در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور و با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

همایش سراسری پیاده روی خانوادگی در خراسان رضوی برگزار می شود

 

 

 

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی مرادی با تایید این خبر از پیش بینی حضور 15 هزار نفری علاقمندان در مشهد در این همایش سخن گفت و افزود: این همایش طوری برنامه ریزی شده که شرکت کنندگان می توانند با حضور در این پیاده روی از میدان تقی آباد به سمت جبل النور بروند و یا شهدای گمنام تجدید بیعت کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به سئوالات اصحاب خبر پاسخ داد و بیان کرد: بسیج خود را عضو کوچکی از مردم می داند که هیچ گونه رقابت و مقابله ای با دولت ندارد و برای آنکه پرچم دار فرهنگ و ورزش کشور باشد تلاش کرده در قالب ساخت سالن های ورزشی و استخرهای باکیفیت در مناطق محروم مشهد و شهرستان های خراسان رضوی این موضوع را در جامعه گسترش داده و به دولت در این عرصه ها کمک کند.

به گفته مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع)  14 عنوان رشته ورزشی برای سپاه در بخش ورزش های همگانی و 26 رشته در بخض فدراسیون های ورزشی تعریف شده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در ارتقای ورزش قهرمانی را نیز تلاش ویژه ای توسط سپاه امام رضا (ع)  انجام می شود.

مرادی از 5 پایگاه استعدادیابی در رشته های کاراته، جودو و تیراندازی برای گروه سنی 9 تا 14 سال در خراسان رضوی خبر داد و گفت: در حال حاضر با ساخت 200 پروژه سخت افزاری ورزشی در این استان سرانه ورزشی برخی از رشته ها مانند رزمی حدود 70 هزار متر مربع پیشرفت داشته اند.

او به  11 استخری که 6 تای آن در مناطق محروم مشهد و بقیه در شهرستان هایی که این مکان ورزشی را نداشتند اشاره و بیان کرد: این استخرها حدود 15 میلیارد تومان اعتبار از طریق سپاه در حال ساخت هستند.

به گفته این مقام مسوول مسابقاتی مانند کشتی چوخه در قوچان، کاراته در کلات و کوهپیمایی در بردسکن و قوچان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود و  سالن ورزشی رشتخوار نیز به بهره برداری می رسد.

شایان ذکر است؛ این برنامه جمعه 3 مهر 94 ساعت 7:30 دقیقه صبح برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای دریافت کارت های قرعه کشی به پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر خراسان رضوی مراجعه کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.