پیشنهاد سردبیر

اخیراً تصویری که با استناد به آن ادعا می‌شود اجساد فوت‌شدگان حادثه اخیر منا از سوی آل سعود توسط ماشین‌های سنگین جمع‌آوری شده است در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

آیا جمع‌آوری اجساد فوت‌شدگان حادثه «منا» با بلدوزر صحت دارد؟+تصاویر

با وقوع فاجعه اخیر «منا» و روبرو شدن خانواده‌های داغدار زائران با شوک شدید روحی، به کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه‌ می‌شود در ارسال مطالب مرتبط با این موضوع دقت بیشتری کنند.

**شایعه**

اخیراً تصویری که با استناد به آن ادعا می‌شود اجساد فوت‌شدگان حادثه اخیر منا از سوی آل سعود توسط ماشین‌های سنگین جمع‌آوری شده است در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

 

**واقعیت**

تصویر فوق به حادثه اخیر روز پنج‌شنبه منا مربوط نمی‌شود و متعلق است به کشته شدن 251 نفر و مجروح شدن 244 تن به دلیل ازدحام جمعیت در حادثه رمی جمرات سال 1383؛ در ادامه تصاویری از این فاجعه انسانی که یازده سال پیش اتفاق افتاده است را مشاهده می‌کنید: 

منبع:خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زائر سالهای قبل IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    11 14
    والاما عربستانیها را به هر چیزی متهم می کنیم اما آیا انصاف است خودمان با انتشار شایعات بی اساس دل وابستگان حجاج را بلرزانیم آیا سکوت و عدم اظهار نظر در این مورد بهترین تسلی برای بازماندگان و سایر اقوام حجاج عزیز نیست؟
  • حسن علوی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    1 0
    آقای زائرسالهای قبل،چه فرقی داره اونا آدم وحاجی نبودن؟وشاید چون ایرانی ممکنه نباشن تهمته؟واقعا مسلمانی که این عکس رو شایعه بدونی.متاسفم برات.
  • 313 IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    تابلو معلومه عكسامال قبله.چون جمره ها ديگه اطلا اي شكلي نيستن.شيطون كيلو چنده؟اينا خودشون پدرجدشيطونن.مگه قضاياي يمن كمتراز جمع كردن كشته ها بالودرو...اين جور چيزاس؟اللهم عجل لوليك الفرج.آمين يارب العالمين
  • آرش IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    3 1
    یعنی اینا چند سال پیش همچین غلطی کردن شما هم صداتون در نیومد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایران باید با عربستان وارد جنگ بشه.
  • نقی IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    2 0
    عکس فوق مربوط به طبقه فوقانی رمی جمرات است و ربطی به محل حادثه خونبار و عجیب عید قربان ندارد. جمع آوری وسایل و توازم جامانده از حجاج توسط بلدزر جمع می شود.
  • م.ل IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    4 0
    بلاخره یه روزی اجسادتونو تپه میکنیم بعدم مثل سک آتیشتون میزنیم سعودیای ولده زنا
  • حسین IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام:بی شک آل سعوددرحادثه منا مقصر اصلی است وباید جوابگو باشد.سردمداران عربستان انسانهای بی مسولیتی هستند که بجز عیاشی وخوش گذارانی باپولهای بادآورده هنردیگری ندارند.امااین عکسها احتمالان مربوط به کشته های سالهای 68 می باشد چون شکل سنگ جمرات الان به این شکل نیست مقطع آن بیضی وطول آن نیزبزرگتر شده است.