پیشنهاد سردبیر

حمید رسایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: خط قرمز نظام جمهوری اسلامی در سایه خوش بینی های دولت یازدهم یکی پس از دیگری در حال نقض شدن است.

روایت رسایی از عینک های جاسوسی آمانو در پارچین

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازخبرایرانی،آخرین مورد آن حضور آمانو و کارشناسان آژانس در بخشی از مهمترین سایت نظامی ایران (پارچین) بود. مسئولان مربوطه با اعتماد به نفس اعلام کرده اند که حتی موبایلهای آنها را هم گرفته ایم اما وقتی در عکسهای منتشر شده از ملاقات های آمانو وهمکارانش با مقامات کشورمان دقت می کنید، در کمال تعجب میبینیم که همگی آنها عینکی هستند!

حالا به این چند خبر دقت کنید:
 
1 . کلمه "عینک جاسوسی" را در اینترنت جستجو کنید تا به انباشتی ازاطلاعات دراین باره دسترسی پیدا کنید. عینکهایی که قابلیت سه ساعت فیلمبرداری، ضبط و ارسال بی سیم تصاویر را دارند. تصاویر ضبط شده نیز بر روی کارت حافظه داخلی هشت گیگابایتی ذخیره میشوند. این عينکها بطور آنلاین به اينترنت وصل میشوند و امکان فيلمبرداري و عکسبرداري مداوم را دارند. 
 
2 . اعتراف مونیز، وزیر انرژی آمریکا (9 مرداد 94) به نفوذ شیطان بزرگ بر بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: از سال ۱۹۸۰، ما تمامی بازرسان آژانس را در آزمایشگاه ملی لوس‌آلاموس تربیت کرده‌ایم. ما برای آنها ده ها دوره آموزشی برگزار کرده و اطمینان حاصل می‌کنیم که آنها از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابرازهای الکترونیکی برخوردار هستند که اکثر آنها هم ساخت خود ما است. 

3 . آمانو پس از بازگشت از ایران (30 شهریور 94): یکشنبه به همراه «وارجورانتا» معاون خودم از سایت پارچین بازدید کردیم. این برای نخستین بار است که آژانس ازاین سایت بازدید می‌کرد. وارد ساختمانی شدیم که پیش‌تر تنها می‌توانستیم از طریق تصاویر ماهواره‌ای ببینیم. درآنجا نشانه‌هایی از فعالیت‌های اخیر دیدیم. حال متخصصان ما براساس داده‌های جمع آوری شده به تجزیه و تحلیل می‌پردازند. 
 
4 . کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی (31 شهریور 94): بازدید مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سایت پارچین را با هدف رفع ابهامات و با رعایت اصول و خطوط قرمز دانست.کمالوندی گفت: دراین بازدید، بازرسی از محل انجام نشد، زیرا معمولا بازرسان با امکانات و تجهیزاتی حضور مییابند که میتواند مشکل‌آفرین باشد و از آن می‌شود استفاده جاسوسی کرد. اما شخص ‌آقای ‌آمانو وهمکارانش بدون هیچ گونه امکانات ووسایل وحتی بدون داشتن تلفن همراه "صرفا با مشاهده عینی و بصری از نزدیک" حضور یافتند. 
 
ظاهرا آقایان باید برای بار دیگر - اگر بار دومی برای عبور از این خط قرمز متصور باشد - عینکهای شاگردان مونیز را مانند موبایل هایشان بگیرند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    14 0
    تقصیر نداری تنه ات خورده به تنه حسین شریعتمداری !!! استاد ای کاش تحقیقاتتون رو تکمیل می کردید شایدآمانو جرج سورس رو توجیبش برده داخل سایت هسته ای !!! بعید نیستا!!!
  • بصیر IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    1 4
    آفرین به درایت و هوش آقای رسایی به نظرم واقعا به این نکته کسی توجه نکرده بود اصلا ایرانیا روشون نمیشه بگن شما عینکتو در بیار بعدش برو تو بازدید کن به نظرم حداقل باید عینک این افراد بازدید میشد به احتمال 70 درصد ممکنه این فرضیه راست باشه
  • ا.د IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    3 0
    من که افتخار میکنم با چنین انسانهای دقیق ولا هوشی شدم 70 یا 80میلیون شما را نمیدونم
  • علی IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    3 0
    ولمون کن بابا اینم توهم زده
  • nima IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    2 0
    اینقدر دروغ گفتی که اگه این راست هم باشه باور کردنش یخته
  • مجید IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    3 0
    خدا لعنت کند ادم های ساده لوح مانند آقای رسایی که کج فکر و بی سواد هستنند فکر مکند فط خودش حالیشه
  • حمید IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    1 3
    لعنت بر هرچی خیانتکاره که داره دستاوردهای چندین سال تلاش هسته ای کشورمان وخون شهدای هسته ای رو به باد میده.آیندگان در تاریخ در باره اینها قضاوت خواهند کرد.همانطور که ما در باره گذشتگان خیانتکار که با قراردادهای ننگین بخشهایی از کشورمان را به باد فنا دادند قضاوت میکنیم..
  • مسعود IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    3 0
    خدا یه عقلی به شما بدهد یه پولی هم به ما.والله انگار فیلمهای جیمزباند رو خیلی نگاه میکنید
  • علی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    15 0
    رسایی موقعی که خارج از کشور میره از این عینکها میزنه
  • ناشناس IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    5 0
    ای شیطون معلومه که تو هم یک جایی آموزش این چیزها را دیدی ها . یا اینکه فیلم جاسوسی زیاد نگاه می کنی . آخه عزیزم این کشور وزارت اطلاعات داره و حتما به این مسایل آگاه هست . مگر اینکه کلاس خودت را خیلی بالاتر از آنها می دانی . بنازم به هوش تو که خیلی بالاتر از سازمانهای ذیربط و مردم ایران است . آخه این بنده های خدا نه جاسوسی می دونند چیه و نه اینترنت بلدن که از اون یاد بگیرند . هوش تو را هم که ندارند .
  • محتاط IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    این روش های جاسوسی مربوط به سی یا چهل سال پیش یعنی دوران جنگ سرد می باشد ما نباید در شناسایی این روشها مشکل داشته باشیم در ضمن حتما باید دندانها وچشم های بازرسان بررسی شوند احتمال اینکه مصنوعی باشند وقابلیت جاسوسی داشته باشند وجود دارد
  • جمال IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    24 2
    نمیدونم در بین این همه کارشناس مسایل هسته ای چطور فقط رسایی متوجه میشه
  • وحید IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    5 3
    توهم توهم توهم گاهی توهم هاله نور گاهی توهم توطئه 7 اسفند پایان دادن به توهمات و آغاز واقعیات...
  • علی IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    24 3
    اقای رسایی اگربه حرمت لباسی که پوشیده ای توجه کنی وبه افرادتوهین نکنی نیازی به این کارهانیست که ازدیگران اطلاعات بگیری وبه خورد یه عده ای بدی که مثلا خیلی بلدی
  • ااکبر IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    5 3
    ای مردک حالش خوب نیست
  • علی IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    3 0
    دشمن را باید طوری چرخانده سراش به سنگ کوبیده شود نباید به احدی اجازه بازدید از پار چین داد والسلام
  • جابر کوت زاده IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    4 1
    از سربازان امام زمان(عج)ارزومندم که البسه مخصوص ضدجاسوسی اختراع کنند وبازرسان رااز نیات شوم انها ماءیوس وناامیدکنند.
  • هاشمی IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    2 0
    سعادتی از اعضای منافقین هم چنین عینکی داشت
  • رسا IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    9 1
    رسایی باید وزیر اطلاعات می شد....
  • محمد IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    9 7
    حیف این مملکت که تو نماینده اش شده ای ؟
  • علی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    رسایی واسه خودش یک پا کاراگاه گجت هستش
  • داریوش IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    احسنت به جناب آقای رسایی ما از دکتر روحانی تقاضا داریم که آقای رسایی را بعنوان وزیر اطلاعات انتخاب کنند تادست تمام این نامردها را کوتاه و همه نقشه های آنها را نقش بر آب کند انصافآ به نکته ظریف و قابل تعاملی اشاره فرمودند
  • البرز IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    با احترام خاص برای دغدغدههای آقای رسایی ولی ایشان بهتر میدانند که سربازان گمنام امام زمان هوشیارتر و بیدارتر از همه هستند و حتما این موارد کنترل میشود ولی باز دشمن را نباید دست کم گرفت و از طرف دیگر یک سری تعهدات بین المللی وجود دارد که بایستی صورت بگیرد و با قلدری نمیتوان با آنها مقابله کرد در هر صورت باید حواسمان جمع باشد زنده باد سربازان گمنام امام زمان و زنده باد اسلام و ایران اسلامی
  • مجید IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    سلام ضن تشکر از آقای رسایی آن دوستانی که ایشان را متوهم میدانند جواب دهند ؟ 1- موارد بسیاری از توطئه ها بوده که توسط هیچ ارگان اطلاعاتی کشف نشد بطور مثال: کودتای نوژه ، ماجرای طبس ، شهادت مسئولین نظام رجایی باهنر بهشتی سردارا سپاه مانند شهید شوشتری و... گویا بعضی از عزیزان نسل سومی بعضی جریانات را مطالعه کنند بهتر باشد. 2- چرا آموزه های دین مبین اسلام از خوشبینی به دشمن ما را برحذر داشته است ؟
  • ناشناس ناشناس IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    این هم از کرامات شیخ ما علما بر منابر گوناگون مردم رو از زود قضاوت کردن بر حذرمی دارند اما ظاهرا اقای رسایی ازیاد بردهاند که در مرحله اول در لوای عالمان دین هستند و بعد عضو شبکه های اجتماعی که به راحتی هر تهمت و شایعهای ردو بدل می شه. ایشون که نماینده مجلسن قطعا دسترسی کامل به عکسهای بازدید و حتی فیلم ها دارند و اگر قرار بر این بود که مشابهت عینک بکارشناسان آزانس با عینک جاسوسی تطبیق و تایید بشه باید عکسهای دقیقتری از کارشناسان رو بررسیمی کردند نهاینکه صرفا شکل ظاهری عینکاشون شبیه عینک جاسوسی باشه درانتها باید گفت ظاهرا قانون گذاریتنها کاریه که نمایندگان مجلس از یاد بردن اگراین طور نبود این وضع به همریخته قوانین مملکت با اینقدمت نبود. یاحق