پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین لرستان-استاندار لرستان گفت: حقوق جان باختگان حادثه منا با جدیت پیگیری شود تا التیامی هر چند اندک بر داغ خانواده و بازمانده درگذشتگان این فاجعه باشد

حقوق جان باختگان حادثه منا با جدیت پیگیری شود

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد هوشنگ بازوند در جلسه کمیته پیگیری ورود پیکرجان باختگان حادثه منا افزود: پیگیری حقوق جان باختگان رسماً بر عهده وزارت امور خارجه می باشد که با توجه به عدم حضور نمایندگی این وزارت در استان، این امر بر عهده حج و زیارت لرستان خواهد بود.

وی با تاکید بر برگزاری مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری حجاج جان باخته اظهار داشت: مراسم استقبال رسمی از پیکر جان باختگان در ورودی استان در محل میدان آیت ا...بروجردی برگزار می شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: همچنین یک مراسم کلی و متمرکز با حضور آحاد مردم و ادارات و دستگاهها نیز پس از تشییع در خرم آباد برگزار خواهد شد.

بازوند تصریح کرد: همچنین سه نفر از استانداری، حج و زیارت و هلال احمر استان به عنوان نماینده لرستان در محل فرودگاه امام خمینی (ره) برای تحویل پیکرهای مطهر و انتقال آن به استان حضور می یابند.

وی بی تدبیری و عدم کفایت آل سعود را عامل بروز حادثه مرگبار منا دانست و گفت: آل سعود به جای تدبیر برای مهمان نوازی هرچه بهتر، پول و اعتبار خود را در اختیار داعش و رژیم صهیونیستی قرار داده است.

وی با بیان اینکه کمیته ویژه پیگیری ورود پیکرهای مطهر ، تشکیل شده و تا انتقال تمامی پیکرها به استان فعال است اظهار داشت: 17 جان باخته و 15 مفقودی از کاروان زائران لرستانی در این فاجعه هستند و در مرحله نخست پیکر پنج تن ار جان باختگان وارد استان و تشییع می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.