پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب مشهد، فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخانی است و ناشران می توانند آخرین پیشرفت های فرهنگی خود را در اختیار علاقمندان قرار دهند.

برگزاری هفدهدمین نمایشگاه کتاب مشهد، فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخانی

 به گزارش قدس آنلاین، سید محسن صادقی  در نشست شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی هفدهمین نمایشگاه کتاب مشهد در استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه نمایشگاه مشهد بزرگترین رخداد فرهنگی شرق کشور محسوب می شود افزود: این نمایشگاه یکی از مهمترین دستاوردهای خراسان رضوی است زیرا 500 ناشر در آن حضور دارند.

او برگزاری این نمایشگاه را بزرگترین رخداد فرهنگی شرق کشور عنوان و بیان کرد: مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی در برگزاری این نمایشگاه می تواند عاملی برای برگزاری هر چه بهتر آن در استان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی با طرح این سئوال مبنی بر اینکه آیا این نمایشگاه توانسته در چند سال برگزاری خود باعث جریان سازی فرهنگی باشد؟ تصریح کرد: در صورت انجام مکاتبه و پیگری های لازم از جانب استانداری در راستای اجاره رایگان نمایشگاه  که از مهمترین درخواست های مسوولین فرهنگی این استان است انجام می شود.

او از 10 درصد حمایت مالی این نمایشگاه از طریق استانداری خبر داد و یادآور شد: به نظر می رسد از طریق مکاتبه با شورای اداری می توان برای خرید بن اقدام کرد گرچه نیازمند هماهنگی های مرتباط در این زمینه نیز هستیم.

صادقی برنامه ریزی های لازم را شرط برگزاری نمایشگاه در ساعات صبح دانست و خاطرنشان کرد: هماهنگی با شهرداری، آموزش و پرورش و 5 دانشگاه اصلی خراسان رضوی به ترتیب در تبلیغات شهری، برنامه ریزی اردوهای دانش آموزی و بازدید اساتید و دانشجویان از این نمایشگاه می تواند به ارتقای استقبال مردم کمک کند.

او همچنین درباره فعالیت کارگروهی که متشکل از 6 استان کشور در این استانداری است خبر داد و بیان کرد: تسهیلات ویژه برای این استان ها می تواند در نظر گرفته شود و علاوه بر این از طریق هماهنگی با معاونت زیارت استانداری می توان از ظرفیت این نمایشگاه برای زائران نیز بهره برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.