پیشنهاد سردبیر

به دنبال مشکلات به وجود آمده در پی برگزاری این مانور ناهماهنگ، شهرداری مشهد به صورت جدی موضوع رااز طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

ورود غیرقانونی نیروی انتظامی به ساختمان شهرداری مشهد

 

روز گذشته یگان های ویژه نیروی انتظامی ، به بهانه برگزاری " مانور خنثی سازی بمب" بدون هماهنگی قبلی و به صورت غیرقانونی  وارد ساختمان شهرداری مشهد شدند.

این ورود غیر قانونی نیروی انتظامی  به بهانه مانور در حالی انجام شد که شهرداری  مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد میزبان استاندار نجف اشرف بودند.همزمان نیز نشست خبری معاون اداری مالی شهرداری مشهد با خبرنگاران در حال برگزاری بود که به دنبال اعلام وجود بمب در ساختمان شهرداری، نشست مذکور دچار مشکل و کارکنان شهرداری به بیرون هدایت شدند.

دراین راستا، شهردارمشهد نیز طی تماسهایی با وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی پیگیر این موضوع شد که آنان نیز نسبت به برگزاری این مانور ابراز بی اطلاعی  و عدم هماهنگی نمودند.

با اعلام هشدار تخلیه ساختمان های شهرداری مشهد در میدان شهدا، بلافاصله جمع زیادی از کارکنان شهرداری و ارباب رجوع، ساختمانهای مذکوررا تخلیه کردند و در زیر بارش باران شدید و با استرس فراوان منتظر بروز اتفاقات پیش بینی نشده بودند. همچنین به دلیل اعلام احتمال بمب گزاری ، برخی از کارکنان این مجموعه در اثر استرس وارده دچار شوک شدید شده و به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ به دنبال مشکلات به وجود آمده در پی برگزاری این مانور ناهماهنگ، شهرداری مشهد به صورت جدی موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.