پیشنهاد سردبیر

مشهد - رئیس اتحادیه هتلداران مشهد گفت : شهرداری در اسکان زائر از طریق جذب سرمایه گذاران در بخش خصوصی ورود پیدا کرده و نظارت را انجام دهد.

شهرداری مشهد در راستای رونق هتلداری سرمایه گذار جذب کند

به گزارش قدس آنلاین محمد قانعی در جمع خبرنگاران بیان کرد : شهرداری می تواند از طریق واگذاری زمین و پروانه و پرداخت وام به بخش خصوصی در زمینه اسکان زائر به عنوان ناظر عمل کند و مستقیم وارد نشود. 

وی اقدامات شهرداری در جذب سرمایه گذاران در حوزه هتل داری را مثبت ارزیابی کرده و تصریح کرد: شهرداری در این زمینه نظارت و کمک به امر نظارت کند و در ارتباط با رضایت خدمات زائر نوآوری کند و کارهای جدید در برنامه قرار دهد.
وی ادامه داد: متاسفانه با ورود سازمانهای مهم از جمله آموزش پرورش ، با ایجاد خانه معلم که بعضا کسب درآمد هم می کنند و بعضی موسسات با ساخت هتلهای 5 ستاره و ارائه خدمات به کارکنان خود با استفاده از بودجه عمومی این فرصت را اشغال کردند واین ظلم بزرگی است که به هتلداران می شود و فرصت اشتغال را از بین می برد .
 
رئیس اتحادیه هتلداران مشهد افزود: این ارگانها بودجه رفاهی را در اختیار کارکنان قرار دهد تا از هتلهای سطح شهر استفاده کنند .
 
وی با اشاره به این که 30 تا 35 درصد هتلهای مشهد در ایام های خاص از جمله عید نوروز و اربعین خالی است عنوان کرد : این به دلیل استفاده زائر از خانه های شخصی است، در حالی که این هتلها با تخفیفات ویژه و امکانات بسیار عالی به زائرین خدمت رسانی می کنند .
 
وی گفت: باید در این زمینه فرهنگ سازی شود واز رسانه ها خواست تا مردم را آگاه کنند چرا که در اختیار گذاشتن این منازل در اختیار زائر به لحاط بهداشت و مسائل اخلاقی برای شهر زیارتی مشهد بسیار خطرناک است.
 
قانعی در باره اسکان زائر به اقشار کم درآمد گفت : در سطح مشهد هتلها و مهمان سراها با قیمت های متنوع و خدمات خوب وجود دارند که می توانند از آن بهره مند شوند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    اقاي. شهرداراين شهري كه شمااداره ميكني شهرمقدس وپاك فرزندزهرا س است اين وضع تاكسي ها وچهارراه هاي يك شهر مقدس است ؟ من جاي شمابودم يك تاكسي مدل پايين اجازه تردد نمي دادم وچهارراه ها رازيرگذروروگذرميكردم وخانه هاي قديمي رايك جاتبديل به هتل ومراكز بهداشتي وياپارك ميكردم باسهام داركردن همه ساكنين خانه. هاي قديمي