پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین لرستان-جانشين فرمانده انتظامي لرستان از دستگيري کلاهبردار حرفه اي که با ترفندهاي متقلبانه اقدام به خريد گوسفند از دامداران به ارزش يک ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريال کرده بود، خبر داد.

کلاهبردار ميلياردي در دام پليس لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، سرهنگ" علي احمدي تبار" گفت: در پي گزارشي مبني بر اينکه فردي کلاهبردار که خود را بازرگان و تاجر گوسفند معرفي کرده و براي انجام اعمال سودجويانه و كسب منافع مادي خود اقدام به کلاهبرداري نموده است، موضوع در دستور کار پليس لرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران اين پليس با بررسي هاي دقيق و اقدامات اطلاعاتي، فرد کلاهبردار را شناسايي و دستگير کردند.

جانشن فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اينکه، فرد کلاهبردار به بزه ارتکابي خود اعتراف کرد، بیان نمود: وي در اين مدت تعداد 350 رأس گوسفند از دامداران با روش متقلبانه خود خريداري کرده که ارزش کلاهبرداري را يک ميليارد و 200 ميليون ريال اعلام کرد.

وي تصريح کرد: کلاهبردار پس از اغفال دامداران تحت عنوان صادر كننده به كشورهاي عربي گوسفندان را با قيمت بالا از دامداران خريداري و با اين شيوه و شگرد اقدام به کلاهبرداري از آنان مي کند.

"احمدي تبار" به دامداران توصيه کرد: مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند و در صورت مشاهده اينگونه موارد سريعا موضوع را به پليس گزارش کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.