پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین _ سارا آویشی: رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی از اواخر امشب و تا صبح فردا از نوار شرقی استان خارج می‌شود.

سامانه بارشی امشب از خراسان رضوی خارج می‌شود

به گزارش قدس‌ آنلاین، یحیی قائنی‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت هوای استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد، اظهار کرد: سامانه بارشی که روز گذشته استان خراسان رضوی را فرا گرفته است از اواخر امشب و تا صبح فردا از نوار شرقی استان خارج می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه از فردا جو حالت پایدار می‌شود، تصریح کرد: از فردا با افزایش نسبی دما در استان مواجه هستیم و پیش‌بینی می‌شود طبق نقشه‌های هواشناسی از فردا ظهر تا روز یکشنبه هفته آینده شاهد بارندگی در استان خراسان رضوی نباشیم.

وی در ارتباط با دمای هوای استان، بیان کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان جوین با دمای یک درجه زیر صفر سردترین شهرستان و مه‌ولات با دمای 17 درجه گرم‌ترین شهرستان استان خراسان رضوی بوده است.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به دمای شهر مشهد، عنوان کرد: حداقل دمای دیشب مشهد در خنک‌ترین ساعت 5 درجه بالای صفر بوده است که امروز در گرم‌ترین ساعت به 10 درجه بالای صفر رسیده است.

قائنی‌پور ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود دمای امشب شهر مشهد در خنک‌‌ترین ساعت به 3 درجه بالای صفر و روز دوشنبه حداکثر در گرم‌ترین ساعت به 11 درجه بالای صفر برسد.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود فردا شب دمای هوای شهر مشهد حداقل 2 درجه بالای صفر و روز سه‌شنبه 13 درجه بالای صفر باشد.

وی در ارتباط با میزان بارندگی‌ها، عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی از ایستگاه هواشناسی خواف با 9.2 میلیمتر گزارش شده و در شهر مشهد نیز میزان بارش‌ها 2.7 میلیمتر اعلام شده است.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: بیشترین وزش باد نیز در این مدت مربوط به شهرستان خواف با 32 کیلومتر در ساعت بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.